Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل آویژه صنعت مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بازی نفس گیر و نزدیکی بود و اواخر بازی سعی کردیم از بازیکنان با تجربه استفاده کنیم.

وی افزود: آویژه صنعت مشهد نشان داده تیم خوبی است و نباید مقابل هیچ تیمی خودمان را از پیش برنده بدانیم، هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم بازیکنان ما اشتباهات کمتری داشتند و پیروز این بازی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اعتراضات سرمربی تیم آویژه صنعت مشهد به داوری، گفت: اشتباهات داوری برای هر دو تیم بود و ما هم معترض بودیم اما داوران در سرنوشت بازی تاثیرگذار نبودند، در هر صورت داوران هم اشتباه می‌کنند اما این اعتراضات جایز نیست.

نسبت به سال‌های قبل تیم متفاوتی داریم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به پیروزی تیمش پس از چهار دیدار، خاطرنشان کرد: چهار بازی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم که در دو دیدار مستحق باخت نبودیم، پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود و خوشحالم که پیروز شدیم.

کلاسنگیانی در خصوص جذب دومین بازیکن خارجی تصریح کرد: من به عنوان مربی خوشحال می‌شوم که بازیکن خوب دیگری در اختیار بگیریم، شور و حال ایجاد شده میان تماشاگران دلیلش این است که ما تیم متفاوتی نسبت به سال‌های دیگر روانه لیگ برتر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حمایت تماشاگران می‌طلبد که مسئولان هم حمایت بیشتری داشته باشند، استاندار قول دادند که بازیکن دوم خارجی جذب شود و من هم خواهش می‌کنم که این اتفاق رخ دهد و در مرحله پلی آف یک بازیکن خارجی دیگر به جمع ما اضافه شود.

کلاسنگیانی با بیان اینکه با برگزاری دو بازی در هفته موافق هستم، گفت: برگزاری یک مسابقه در هفته فرسایشی است و باید هفته‌ای دو مسابقه برگزار شود تا تیم‌ها همواره در شرایط بازی قرار داشته باشند.

وی در خصوص عملکرد پری پتی بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: پتی بازی‌های خوبی انجام داده و بازی به بازی در حال بهتر شدن است نباید از بازیکنی که قراردادش هشت هزار دلار در ماه است انتظار بیشتری داشت.

عملکرد صدیقی راضی کننده است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص انتقاد یکی از اعضای شورای شهر گرگان از عملکرد بازیکنی که قراردادش ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: در بسکتبال آمار و ارقام نشان دهنده همه چیز است، امیر صدیقی هر بازی حداقل ۳۵ دقیقه در زمین بوده و بازیکن تیم ملی است.

کلاسنگیانی افزود: قرارداد امیر صدیقی ۲۸۰ میلیون تومان بوده و کمک زیادی به تیم کرده است، در هر صورت بازیکنان همواره در شرایط مطلوبی قرار ندارند اما من از عملکرد امیر صدیقی راضی هستم گر چه توانایی‌های او بیش از این است.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر دوشنبه تیم‌های شهرداری گرگان و آویژه صنعت مشهد در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۹ بر ۷۸ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید.

کد خبر 4519984

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان گرگان لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان