Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، موضوعات مرتبط با کارت سوخت و بنزین با توجه به نقش آن در زندگی روزانه مردم، همواره از سوی مردم مورد توجه بوده و با توجه به اطلاعیه‌های چندماه اخیر در خصوص احیای کارت سوخت و ثبت نام کارت سوخت المثنی برای کسانی که کارت سوخت خود را به هر دلیل در اختیار ندارند، پیگیری موضوعات مرتبط با کارت سوخت و بنزین از سوی مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، سوالات متعددی از سوی مخاطبان در طی چندماه اخیر در خصوص جزئیات ثبت نام کارت سوخت المثنی مطرح شده که در قالب گزارش‌های مختلفی به این سوالات پاسخ داده شده است.

مخاطبان همچنان می‌توانید سوالات خود در خصوص کارت سوخت، بنزین و یا هر موضوع اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و یا ورزشی را با خبرگزاری خودتان درمیان گذاشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخ آن را بر روی سایت تسنیم مشاهده کنید.

دو سوال جدید از سوی مخاطبان در خصوص کارت سوخت مطرح شده که در ادامه به این سوالات و پاسخ آنها پرداخته‌ایم.

1. در موعد مقرر نتوانستم برای کارت سوخت خودرو ثبت نام کنم تکلیف من وامثال من چیست؟

پاسخ: با اتمام مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی، امکان ثبت‌نام از طریق درگاه‌های اینترنتی و کدهای تلفن همراه امکان پذیر نیست، اما کماکان دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت المثنی اقدام می‌کنند. شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک مالکیتی خودرو و یا موتورسیکلت خود و مراجعه به یکی از دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت‌نام کارت سوخت المثنی اقدام کنید.

2. چه زمانی کارت‌های بانکی به کارت سوخت وصل میشوند و آنهایی که اینکار را کرده‌اند تا چه زمانی باید منتظر باشند؟

پاسخ: هنوز زمان مشخصی برای اتصال کارت‌های بانکی به کارت سوخت اعلام نشده است. این موضوع زمانی عملیاتی می‌شود که در وهله اول زمان الزام ارائه کارت سوخت شخصی در هنگام سوخت‌گیری اعلام شود. شما و دیگر کسانی که اقدام به اتصال کارت بانکی خود به کارت سوخت کرده‌اند، نیازی نیست هیچ اقدام دوباره‌ای انجام دهید، فقط باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص اعلام زمان الزامی شدن استفاده از کارت سوخت شخصی و عملیاتی شدن امکان به‌کارگیری کارت بانکی به عنوان کارت سوخت بمانید.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی