Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر مایکروسافت به تازگی گفته که ما بیشتر از هر شرکت دیگری هدف داریم که به مخاطبان بازی‌های کامپیوتری خود بی‌افزاییم. شرکت مایکروسافت که اخیرا تمرکز ویژه‌ای بر تولید بازی‌های آنلاین مبتنی‌بر فضای ابری گذاشته قصد دارد تا به شمار مخاطب‌های این بازی‌ها بی‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که xCloud نامیده می‌شود قرار است تحولی عظیم در دنیای بازی‌های کامپیوتری باشد. در نشست‌خبری اخیر مایکروسافت، یکی از مدیران این شرکت در مصاحبه با خبرنگاران گفت: «مایکروسافت قصد دارد در محبوبیت بازی‌های کامپیوتری، شبیه به محبوبیت شبکه Netflix در تلویزیون باشد.»

ساتیا نادلا در ادامه گفت: «قرار است یک مجموعه کامل و متنوع جدید به کاتالوگ بازی‌های شرکت مایکروسافت اضافه کنیم.»  این امر با توجه به زیر‌ساخت‌های فراوان و تجربه چندین و چند ساله این شرکت در تولید بازی‌های مخصوص به کامپیوتر و کنسول‌های بازی چندان از تحقق یافتن دور نیست. در ادامه مدیر این شرکته اظهار کرد: «ما به اندازه هر شرکت دیگری ایده و امکان محقق کردن ایده‌ها در زمینه تولید بازی‌های جدید را داریم. همچنین یک کاتالوگ گسترده از بازی‌های محبوبی که از قبل ساخته‌ایم داریم و با ارائه نسخه‌‍‌های جدید از هریک از آن‌ها مخاطبان زیادی را جذب می‌کنیم. خوشبختانه ما هم بازار بازی‌های کنسولی را در دست داریم و هم بازی‌های کامپیوتری بخشی از شناسنامه ما هستند.»

مشخصا پروژه ابری xCloud همچون هر پروژه ابری دیگری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با این وجود اعتماد به نفس بسیار بالای مایکروسافت درباره موفقیت در این راه، خبر از برنامه‌ریزی دقیق این شرکت دارد. با عرضه بازی‌های مبتنی بر xCloud باید دید که این پروژه تا چه حد موفق عمل خواهد کرد.

شرکت مایکروسافت از سال ۱۹۸۲ مشغول به تولید بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی بوده است. از آن زمان تا کنون صد‌ها پروژه بازی توسط این شرکت کلید خورده است و میلیون‌ها کاربر جذب این بازی‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار عنوان محبوب PUBG برای پلی استیشن ۴ مشخص شد

انتهای پیام/

مایکروسافت در اندیشه غول بازی‌های کامپیوتری شدن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • دستگاه بلوک زنی
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید