Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، رویه تازه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پذیرش مسئولیت حملات هوایی به سوریه، آن هم در آستانه انتخابات پارلمانی این رژیم، در میان مقام‌های سیاسی و نظامی سابق تل‌آویو با انتقاد روبرو شده است.

«موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی که خود زمانی عضو کابینه نتانیاهو بود، یکی از این افراد است که می‌گوید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل تحقیقات قضایی و اتحاد احزاب چپ و میانه جایگاه خود را در انتخابات پیش رو در معرض خطر می‌بیند، تلاش می‌کند تصویری مقتدر از خود ترسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعلون که روز دوشنبه با رادیو ارتش اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت: «متأسفانه... همه‌چیز به بقای سیاسی او مربوط است. اعلام [نقش تل‌آویو در حملات] چه چیزی عاید ما می‌کند؟ آیا کسی می‌تواند به من بگوید این کار جز مسائل سیاسی، چه سودی برای ما دارد؟»

به گفته این مقام سابق رژیم صهیونیستی، پس از آنکه نتانیاهو دو هفته پیش رسما مسئولیت یکی از این حملات را بر عهده گرفت، اکنون ارتش این رژیم چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت بقیه حملات را نیز بر عهده بگیرد.

بامداد دوشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تلاش کردند مناطق مختلفی در حومه دمشق را هدف قرار دهند، اما با واکنش سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه روبرو شدند. ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی بعد رسما مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.

این در حالی است که تا پیش از این رژیم صهیونیستی در قبال حملاتی که در سوریه انجام می‌داد، سیاست «ابهام» را در پیش می‌گرفت و رسانه‌های این رژیم هم صرفا به نقل از رسانه‌های سوری خبر مربوط به این حملات را منتشر می‌کردند. اما نتانیاهو اخیرا این سیاست را تغییر داده و علنا اعلام می‌کند که عامل حملات جنگنده‌های این رژیم بوده‌اند.

این تغییر رویه در حالی انجام می‌شود که وی باید بهار سال آینده در انتخابات پارلمانی برای حفظ جایگاهش با رقبای متعددی مبارزه کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات جنگ رژیم صهیونیستی رسانه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد

یک مسئول محور مقاومت از ادامه مأموریت و وظایف مستشاران ایرای در سوریه خبر داد و تأکید کرد با حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، این مأموریت‌ها متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از این مسئول محور مقاومت گزارش داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایف توافق شده با دمشق، هر جا که لازم است در سوریه به طور عادی مأموریت خود را انجام می دهند و هیچ گونه عقب نشینی (در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق) صورت نگرفته است.

منبع مذکور افزود: اساسا هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق و هماهنگی دولت سوریه در این کشور حضور دارند.

وی گفت: آنچه در رسانه‌های بین المللی و سایت‌های عربی درباره تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانیان و کاهش تعداد نیروها منتشر می شود، صحت ندارد.

در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق که در تاریخ سیزدهم فروردین ماه صورت گرفت، هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه/ حمله موشکی به سدیروت+فیلم
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله