Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:08:31 GMT

بازی با مرگ جوان خام با پرش از طبقه ۱۱ کشتی کروز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۶۵۴۵

بازی با مرگ جوان خام با پرش از طبقه ۱۱ کشتی کروز! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک جوان اهل واشینگتن آمریکا را در آبهای باهاما در آمریکای مرکزی به تصویر می کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ شده است " نیک نایدف" ۲۷ ساله در حال پرش از طبقه ۱۱ کشتی کروز Royal Caribbean به داخل آب دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که دوستان این جوان در اطرافش دیده می‌شود او از طبقات بالای این کشتی به محدوده زندگی کوسه‌ها در داخل آب می‌پرد. او این ویدئو را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.

پس از انجام این اقدام خطرناک نیک و دوستانش از این کشتی کروز اخراج شدند. اخراج این جوان از این کشتی موجب شد تا او به وسیله هواپیما به خانه اش برگردد. نیک برای تهیه بلیط هواپیما مجبور شد مبلغ ۲۰۰ دلار بپردازد. او که به اشتباهش پی برده بود در گفتگو Inside Edition گفت: " همه چیز آنطور که در ذهنم فکر می‌کردم نبود. من ناگهان تصمیم به پرش گرفتم و چند ثانیه بعد آن را انجام دادم. "

او در این مصاحبه تاکید کرد که به دلیل آنکه در شب قبل از پرش اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده بود در لحظه پرش نیز تحت تاثیر الکل بود. نیک افزود : " من در شب قبل از پرش مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و به همین دلیل در لحظه پرش حالت عادی نداشتم."

پس از آنکه این ویدئو تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شد نیک ضمن هشدار به سایر افراد در مورد تکرار عمل او گفت : " امیدوارم موجب این نشده باشم که فرد دیگری عمل مشابه عمل من انجام دهد، چون این اقدامی بسیار خطرناک به شمار می رود. منظورم این است که فکر نکنید این یک شوخی است."

نیک نه تنها پس از پرش به داخل محدوده کوسه ها از حمله آنها جان سالم بدر برد بلکه با وجود پرش از ارتفاعی زیاد با خوش شانسی محض دچار جراحت و آسیب نشد. او در این باره نیز گفت : " از ناحیه گردن کمی احساس درد دارم اما واقعا خوشحال هستم که پس از این پرش زنده ماندم."
گفتنی است؛  مسئولان کشتی کروز Royal Caribbean با انتشار یک بیانیه عمل این مرد جوان را عملی احمقانه خواندند. آنها در این بیانیه از اقدامات قانونی خود علیه این جوان خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

اقدام خطرناک مرد جوان در دریا!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث دریا کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در واکنش به جنایات جنگی اسرائیل در غزه، بامداد جمعه خبر داد به سه نقطه در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده است.

به نقل از ایسنا جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در حالی وارد دویست‌ودهمین روز خود شده که در پی آن حدود ۳۵ هزار نفر از مردم این باریکه شهید شده‌اند که اغلب آن‌ها کودکان و زنان هستند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه نخست خود اعلام کرد با موشک کروز به هدفی مهم در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرده است.

مقاومت عراق در بیانیه دوم خود اعلام کرد با موشک‌های کروز به ۲ هدف مهم در تل‌آویو حمله کرده است؛ حمله‌ای که المیادین آن را اولین حمله به پایتخت رژیم صهیونیستی از خاک عراق توصیف کرده است.

صابرین‌نیوز به نقل از منابع آگاه نوشت مقاومت عراق مرکز جاسوسی «گلیوت» متعلق به موساد در تل‌آویو را هدف قرار داده است.

مقاومت عراق در بیانیه سوم‌خود نیز از حمله با «سلاح مناسب» به یک هدف مهم در بحرالمیت خبر داد.

مقاومت عراق همچنین ویدئویی از شلیک موشک‌های کروز به سمت بئرالسبع و تل‌آویو را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس