Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام دیلم گفت: همه ارکان نظام در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دستاوردها را بیان کنیم تا خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت‎الاسلام نورعلی دیلم‎» امروز (سه شنبه 2 بهمن) در نشست رسانه‎ای تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه مناطق قومی و مرزی در استان گلستان اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی یکی از آرزوهای دیرینه مسلمانان جهان بوده و به دلایل مختلف در تاریخ تشکیل چنین حکومتی دور از دسترس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه حرکت مردمی در سال 1357 پرشورتر شد و این امر منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

 

حجت‎الاسلام دیلم بابیان اینکه یکی از ضلع‎های انقلاب اسلامی مردم هستند، افزود: مردم، نقش رهبری و وحدت کلمه سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد و این سه عامل سبب دوام و بقای انقلاب اسلامی است.

 

وی تأکید کرد: در صدر عوامل تداوم انقلاب اسلامی نقش ولایت‌فقیه و رهبری حائز اهمیت است که مانند کشتی در تلاطم‎های مختلف این انقلاب و نظام را حفظ می‎کند و به دنبال آن نقش مردمی که دل داده انقلاب اسلامی هستند و در برابر مشکلات تحمل می‎کنند اهمیت دارد.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه انقلاب اسلامی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب همواره برای زمین‎گیر کردن انقلاب اسلامی تلاش کردند.

 

حجت‌الاسلام دیلم تأکید کرد: مردم با هر قوم و مذهبی درصدد بودند که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و بتوانند برای آینده خود تصمیم بگیرند، به دلیل این انتخاب چهل سال سختی، جنگ و شهادت بسیاری از بزرگان ما توسط دشمنان رقم می‎خورد.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای چهل‌سالگی انقلاب خواب‎هایی دیده بودند، افزود: مقام معظم رهبری به این مهم تأکید کرد که مردم همواره در صحنه‌های انقلاب وارد می‎شوند و این حرف‎ها یاوه‌گویی دشمنان است.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بابیان اینکه امسال مردم جشن بی‎نظیری برای پیروزی انقلاب اسلامی خواهند گرفت، افزود: دشمن به دنبال برجسته‎سازی ایرادها و مشکلات هستند و در مسائل اقتصادی با بی‎تدبیری‎ها مشکلاتی وجود دارد و قسمت‎های مختلف دشمن برجسته‎سازی این مشکلات را هدف‎گذاری کرده است.

 

حجت‎الاسلام دیلم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در کنار برجسته‎سازی خدمات بتواند آسیب‎شناسی کند و مشکلات را برطرف کند، افزود: امسال چون نگاه دشمن این‌گونه بود همه ارکان نظام در بیان دستاوردها را بیان کنیم تا خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

 

وی افزود: با توجه به خدماتی که در همه عرصه‎ها مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور دارد این نشست را تبیین کرده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر مراسم ترحیم هرمزگان شهید افتتاح پروژه حضرت زهرا س شورای فرهنگ عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی چهل سالگی انقلاب مرکز بزرگ اسلامی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است