Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:06:18 GMT

هیئت وزنه برداری در کمبود تجهیزات پرس شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۶۹۳۹۷

هیئت وزنه برداری در کمبود تجهیزات پرس شد

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ کارگروه تخصصی بررسی ساختاری و عملکردی هیئت وزنه برداری خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و مسئولان هیات وزنه برداری استان در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد.

تجهیزات را یکی از مهمترین مشکلات وزنه برداری خراسان جنوبی ارتقای دوره مربیگری را باید در دستور کار قرار دهیم

خالدی نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان نیز در این جلسه کمبودتجهیزات را یکی از مهمترین مشکلات وزنه برداری در تمام رده های سنی و بانوان استان دانست و عنوان کرد: هیئت وزنه برداری جزء هیات نمونه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقای دوره مربیگری را باید در دستور کار قرار دهیم ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دست ما را بگیرد تا در سطح استان و ملی مقام آوری کنیم.

راه اندازی هیات شهرستانی ملزم به حمایت اداره کل است

محمود بستانی عضو کمیته فرهنگی هیئت وزنه برداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید نگاههیئت وزنه برداری تغییر کند عنوان کرد: راه اندازی هیات شهرستانی ملزم به حمایت اداره کل است که تاکنون انجام نشده است. وی با اشاره به اینکه ساختار هیئت وزنه برداری نیازمند اداره کل است افزود: اداره کل چه قدمی برای وزنه برداری انجام داده تا از هیئت وزنه برداری خروجی می خواهید.

گفتنی است این کارگروه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان مشکلات وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای محمدحسین طاهری افزود: در پی گزارشات دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.   وی ادامه داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده جهت انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.    طاهری به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ جهت استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد و یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا اشاره کرد و گفت: شهروندان قبل از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی به این سامانه (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود)، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کنند و در صورت اعتبار نداشتن کد مذکور، مراتب را با اداره کل استاندارد استان تهران به شماره تلفن ۱۵۱۷ اطلاع دهند.   به گفته ­مدیرکل استاندارد استان تهران؛ کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی، بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین