Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویسنده و فعال رسانه‎ای ترکمن گلستان گفت: بیش از ۱۵ نشریه با صاحب امتیازی ترکمن ها در گلستان فعالیت می‎کند که در قبل از انقلاب چنین موقعیتی وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «موسی جرجانی‎» امروز (سه شنبه 2 بهمن) در نشست رسانه‎ای تبیین دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی در حوزه مناطق قومی و مرزی در استان گلستان اظهار کرد: در طول انقلاب اسلامی کتاب‎های مختلفی از فرهنگ ترکمن نوشته شده است و این مهم ما را به تاریخ و گذشته ما متصل می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده و فعال رسانه‎ای ترکمن گلستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس 500 شهید اهل سنت از استان گلستان تقدیم کردیم، افزود: در آن دوران شیعه و سنی در یک سنگر در کنار هم در برابر دشمن ایستاده بودند و کسی از قومیت یکدیگر خبر نداشت و حتی در کنار هم خونشان به هم آمیخته است.

 

جرجانی گفت: بیش از 15 نشریه استان صاحب امتیار آنها ترکمن هستند در استان فعالیت می‎کنند و بیش از 40 خبرنگار ترکمن در استان داریم و قبل از انقلاب اسلامی چنین چیزی وجود نداشت.

 

صاحب امتیاز هفته نامه اقتصاد گلستان افزود: سال گذشته توفیق حاصل شد که به عنوان نویسندگان به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدیم و مقام معظم رهبری به دوران طلایی دفاع مقدس تلایی کردند و مقام معظم رهبری تاکید داشتند که گلستان برای ایران الگوی وحدت است که با تلاش علما و نماینده ولی فقیه در استان گلستان این مهم به ثمر نشسته است.

 

جرجانی به اعتلای انقلاب اسلامی در منطقه اشاره کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان که ترفندهایی زیادی بر علیه انقلاب اسلامی داشتند این انقلاب ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی استان بوشهر حضرت زهرا س هرمزگان مجلس آسیب های اجتماعی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شهید انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۶۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری عصر دوشنبه در نشست توجیهی نمایندگان فرماندار، سرناظران شعب، بازرسان و کاربران IT مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کرج گفت: ۱۸ هزار نفر از عوامل هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی و عوامل اجرایی و انتظامی مسوولیت برگزاری انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: تلاش می کنیم در این مرحله از انتخابات نیز همانند مرحله اول، انتخابات را بر اساس چهار مولفه اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب برگزار کنیم. سخنان معظم له را به عنوان نصب العین خود قرار داده و خواهیم داد و بر اساس مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت این انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به تشکیل جلسات برگزاری این دوره از انتخابات بیان کرد: برای برگزاری این دوره از انتخابات در دو مرحله تاکنون ۲۹ جلسه ستاد انتخابات با حضور استاندار، اعضای ستاد و سایر عوامل مرتبط برگزار شده است.

ولی پوری با اشاره به استفاده از نظرات صاحب نظران و مسوولان مختلف در برگزاری انتخابات اظهار کرد: تلاش کرده ایم تا با جمع بندی نظرات صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان این حوزه، مشارکت حداکثری را در استان داشته باشیم. انتخابات در این نظام از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید همه افرادی که مسوولیتی در این حوزه دارند، برای پرشورتر برگزار شدن آن تلاش کنند.

کد خبر 6092501

دیگر خبرها

  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج