Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، ابوالفضل حیدری سرمربی تیم هندبال پیشگامان یزد با بیان اینکه تیم هندبال دسته یک پیشگامان پس از برد بازی هفته گذشته خود و دو هفته زودتر از پایان رقابت‌های گروهی با ۴ پیروزی و بدون شکست به جمع ۸ تیم برتر کشور صعود کرد، افزود: همدلی و انسجام مثال زدنی و تعصب هندبالیست‌های تیم پیشگامان برای کسب موفقیت و صعود به لیگ برتر کشور غرور آفرین و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پایه سازی باشگاه پیشگامان در ۷ سال گذشته را اصلی‌ترین دلیل حضور هندبالیست‌های یزدی با تکنیک بالا در این تیم عنوان کرد و افزود: فعالیت مداوم تیم‌های رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پیشگامان در این سال‌ها باعث شد تا هم تعداد زیادی از بازیکنان هندبال به اردو‌های تیم ملی دعوت شوند و هم تیم‌های دیگر هندبال استان نیز بتوانند از این پتانسیل بهره ببرند.

سرمربی تیم هندبال پیشگامان یزد  استراتژی صحیح و اصولی باشگاه را از دیگر دلایل موفقیت این تیم دانست و بیان کرد: رفتار‌های حرفه‌ای در ورزش می‌تواند موفقیت هر تیمی را تسریع کند.

حیدری با ابراز امیدواری نسبت به ارتقای بیش از پیش جایگاه هندبال استان خواستار حمایت همه مدیران ورزشی از این رشته و حامیان آن شد.

گفتنی است: تیم هندبال دسته یک پیشگامان جمعه ۵ بهمن ماه در دومین هفته دور برگشت رقابت‌های گروهی دسته یک هندبال کشور میهمان تیم هیئت هندبال مرودشت است.

انتهای پیام/ی

تلاش هندبالیست‌های یزدی برای راهیابی به لیگ برتر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها