Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه«رنگ‌های مهربان» شامل آثار نقاشی فاطمه حمامی؛ هنرمند توانمند توانیاب فردا چهارشنبه 3 بهمن از ساعت 16 تا 21 به طور رسمی در گالری مهر هنر افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه تعدادی از آثار این بانوی هنرمند که بیشتر نقاشی پرتره شخصیت‌های مشهور ایرانی و خارجی است در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایشگاه تا 8 بهمن همه روزه از ساعت 10 تا 22 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

یادآور می‌شود، گالری مهرهنر در میدان تجریش، خیابان دزاشیب، پلاک 135 واقع است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان