Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@23:14:37 GMT

بهره برداری از سه طرح آموزشی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۲۴۵

بهره برداری از سه طرح آموزشی در کردستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماجد احمدی  اظهار داشت: دبستان سه کلاسه روستای عصر آباد شهرستان مریوان با سرمایه گذاری پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی یکی از این پروژه هاست که عملیات احداث آن امسال شروع شد.
وی افزود: از مجموع سرمایه گذاری مصوب برای این پروژه تاکنون سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری از این فضای آموزشی در ایام باقی مانده هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان مرکز کانون زبان سنندج را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر اعلام کرد و یادآور شد: برای احداث و تجهیز این مرکز در مجموع ۷۷ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال هزینه شده است.  
وی تاکید کرد: تکمیل و توسعه دبستان شهرک بعث سنندج با اضافه کردن چهار کلاس درس و با سرمایه گذاری چهار میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریالی دیگر پروژه ایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.  
احمدی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه بر افتتاح این پروژه‌ها عملیات اجرایی دبستان سه کلاسه در روستای رشیدآباد از توابع شهرستان دیواندره با مشارکت بانک ملی آغاز خواهد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه یک هزار و ۷۳ مدرسه با سه هزار و ۶۳۷ کلاس درس در این استان نیازمند تخریب و نوسازی است، افزود: این تعداد ۳۰ درصد کل مدارس شهری و روستایی استان را شامل می‌شود که تعدادی از این مدارس تخریب شده، ولی بیشتر آن‌ها در حال استفاده هستند.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کردستان اظهار داشت: برای تخریب و نوسازی این مدارس یک هزار و ۹۸۶ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال اعتبار نیاز است ضمن اینکه تعهد خیران برای مدرسه سازی و توسعه و تجهیز مدارس این استان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز، ۱۸۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود که ۱۶۰ میلیارد ریال آن محقق شده است.
وی یادآور شد: در سال جاری ۱۶۰ مدرسه با یک هزار و ۸۰ کلاس درس با زیربنای ۱۱۵ هزار و ۹۸۹ متر مربع در استان مقاوم سازی شده است.
در سال تحصیلی جاری ۲۹۰ هزار دانش آموز مقاطع سه گانه (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه استان کردستان مشغول به تحصیل هستند.     انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مدارس تخریب شده مدرسه ساز پیروزی شکوهمند انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مرحوم «مهدی گلوانی» در خوی با حضور فرماندار ویژه خوی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات به بهره برداری رسید.

 فرماندار ویژه شهرستان خوی در آیین افتتاح مدرسه خیری ۶ کلاسه مرحوم مهدی گلوانی با استناد به آیات قرآن گفت: مدرسه سازی همانند جهاد در جبهه‌های نبرد بوده و صدقه جاری محسوب می‌شود.

کریم علی نژاد با اشاره به اینکه، مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است گفت: باید قدردان همراهی مجمع خیرین و خیرین مدرسه ساز باشیم که در کنار دولت برای رفع کمبود فضا‌های آموزشی حضوری پرشور دارند.

رئیس آموزش و پرورش خوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این مدرسه خیر ساز شش کلاسه با ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۸۰ میلیارد ریال اعتبار توسط «حاج حسین گلوانی» تأمین اعتبار شده است.

مرتضی محمد پور افزود: حسین گلوانی خیر خویی، در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "مهدی گلوانی" احداث کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی