Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@17:53:45 GMT

آبادانی ها در پی منشا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۳۷۶

آبادانی ها در پی منشا

مسئولان باشگاه صنعت نفت با رقم قابل توجهی برای رضایت نامه منشا سعی کردند پرسپولیسی‌ها را وسوسه کنند.

به گزارش صدای ایران از میزان، با وجود تلاش زیاد مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان، باشگاه پیکان هیچ مذاکره‌ای با این باشگاه انجام نداد و عملا باید پیوستن سجاد مشکل‌پور و عیسی‌آل‌کثیر به این تیم آبادانی را منتفی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صنعت نفتی‌ها، اما در مذاکره با سپاهان موفق بودند و به نظر می‌رسد رضایت آنها را برای جذب میلاد سرلک جلب کرده‌اند. با این شرایط احتمالا به محض بازگشت سپاهان از اردوی ترکیه میلاد سرلک از این تیم جدا و راهی آبادان می‌شود.

در این میان تنها مشکل صنعت نفتی‌ها پرسپولیس و گادوین منشا است. این مهاجم در لیست مازاد برانکو قرار دارد و صنعت نفت هم سخت به دنبال این مهاجم نیجریه‌ای است. آنها حتی راضی شدند پول خوبی برای گرفتن رضایت نامه این مهاجم بدهند، ولی پرسپولیسی‌ها هنوز رقم مورد نظر خود را اعلام نکردند و تکلیف این باشگاه را مشخص نمی‌کنند.

البته سایپا هم یکی دیگر از مشتریان منشا است ولی به نظر می‌رسد صنعت نفت در خرید این مهاجم مصر‌تر بوده و حاضر است رقم خوبی برای جذب وی بپردازد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابادان منشا صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • کارفرمایان حق کارگران را به خوبی ادا کنند
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!