Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجاه و دومین دوره فینال شطرنج قهرمانی مردان کشور از ۴ بهمن ماه در بوشهر آغاز می‌شود. ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، پنجاه و دومین دوره فینال قهرمانی مردان کشور از 4 تا 14 بهمن ماه در شهرستان جم استان بوشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت‌ها، یازده شطرنج باز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا در نهایت نفرات برتر معرفی شوند.

علیرضا فیروزجا، آرش داغلی، پویا ایدنی، مسعود مصدق پور، پوریا درینی، احسان قائم مقامی، مرصاد خداشناس، امیرمسعود مرادی، امیررضا پوررمضانعلی، آرین غلامی و مهدی غلامی نفرات حاضر در فینال قهرمانی مردان کشور هستند.

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور روز گذشته با حضور استاد بزرگ علیرضا فیروزجا و مسئولین فدراسیون شطرنج برگزار شد.

نایب قهرمانی مصدق‌پور در مسابقات شطرنج آزاد دهلی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور