Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای جایزه تمشک طلایی یا بدترین‌های سینما اندکی پیش از اعلام نامزدهای اسکار یا بهترین‌های سینما معرفی شدند. در جمع نامزدهای این جایزه نمادین که البته کسی راضی به دریافت آن نمی‌شود چهره‌های سرشناسی چون جانی دپ، جان تراولتا و البته دونالد ترامپ رییس‌جمهور جنجالی آمریکا حضور دارند. 

ترامپ سال گذشته سوژه فیلم مایکل مور مستند ساز برنده اسکار در فیلم «فارنهایت ۱۱/۹» درباره انتخاب ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ بود و حضورش در این مستند نامزد دریافت تمشک طلایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نباید این مستند را با «فارنهایت ۹/۱۱» که سال ۲۰۰۴ برنده نخل طلایی جشنواره کن اشتباه گرفت که سوژه آن جرج بوش و دولت وقت آمریکا در زمان حمله ۱۱ سپتامبر بود. در آن زمان نیز جرج بوش، دونالد رامسفلد و کاندولیزا رایس برنده جایزه تمشک طلایی شدند.

جانی دپ چهره‌ نامدار دیگر حاضر در این فهرست است که سال‌های اخیر دوران افول بازیگری را طی می‌کند. او برای صداپیشگی در انیمیشن‌ «شرلوک نومز» نامزد دریافت تمشک طلایی بدترین بازیگر مرد سال است. او برای دریافت این عنوان علاوه بر دونالد ترامپ باید با جان تراولتا رقابت کند که در فیلم «گاتی»‌ یکی از بدترین عملکردهای سینمایی خود را ارائه کرده است. 

بروس ویلیس هم برای بازی در اکشن «آرزوی مرگ» در فهرست بدترین بازیگران سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. 

نامزدهای جایزه تمشک طلایی برای بدترین‌های سینما

بدترین فیلم: «گاتی»، «قتل‌های سرخوشانه»، «هلمز و واتسون»، «رابین هود» و «وینچستر»

بدترین بازیگر مرد: دونالد ترامپ ، جانی دپ، ویل فرل، جان تراولتا و بروس ویلیس‌

بدترین بازیگر زن: امبر هرد، جنیفر گارنر، ملیسا مک‌کارتی، هلن میرن و آماندا سایفرد

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت ۱۱ سپتامبر کاندولیزا رایس رقابت بازی جانی دپ جان تراولتا ترامپ تمشک طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۶۰۰ هزارتن گندم از کشاوزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ هزارتن رشد داشته است.

به گفته او، بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های نرمال در اردیبهشت برآورد می شود که میزان خرید تضمینی گندم با پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران و اعلام جایزه تحویل به ۱۲ میلیون تن برسد که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد خواهد داشت.

هاشمی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن برسد که در صورت اعلام جایزه تحویل و جلوگیری از هدررفت تولید، خودکفایی به طور کامل تحقق می یابد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه برداشت گندم در ۸ استان در حال انجام است، افزود: از مسئولان انتظار داریم که هرچه سریع تر جایزه تحویل را اعلام کند تا از هدررفت گندم‌تولیدی جلوگیری می کند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد بارندگی و تولید انتظار می رود که هرچه سریع تر جایزه گندم توسط رئیس جمهور اعلام شود و کماکان پیگیر این موضوع هستیم تا از واردات گندم بی نیاز شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی