Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:39:57 GMT

یک مجموعه اقامتی در مشهد طعمه حریق شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۰۷۸۰

یک مجموعه اقامتی در مشهد طعمه حریق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع حریق در یک محموعه اقامتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، آتشپاد جعفری گفت:این آتش سوزی بامداد امروز در مجموعه اقامتی چهارطبقه در دست تعمیر واقع در خیابان آیت الله بهجت رخ داد.

وی افزود: کانون حریق یک واحد حدوداً ۶۰ متری در طبقه دوم این مجتمع بود و طبق بررسی اولیه در پی انجام برش کاشی با استفاده از فرز صنعتی در سرویس بهداشتی این آتش سوزی اتفاق افتاد که به سرعت به داخل اتاق خواب نیز سرایت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: با توجه به وجود اقلام قابل اشتعال نظیر تشک و پتو و.. در این اتاق حریق به سرعت گسترش یافت و دود ناشی از آن تمام فضا را فراگرفت. خوشبختانه حادثه خسارت جانی نداشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش سوزی خواب سازمان آتش نشانی مشهد حریق جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان ۱۵ نفر در آتش سوزی مجتمع مسکونی در پردیسان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در شهرک پردیسان اظهار داشت: بعد از ظهر امروز  یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه، ساعت 18:51 آتش‌سوزی طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در شهرک پردیسان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله 3 دستگاه خودرو اطفاء حریق و 1 دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 12 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام و واحدهای عملیاتی در ساعت18:52 به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه چهارم ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت