Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایان رافت، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تفکرات لیپی حرفه‌ای است و با بازیکنانی که دارد می‌تواند ما را به چالش بکشد.

پایان رافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در مرحله یک‌چهارم مسابقات جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تا الان ۴ بازی داشتیم که توانستیم با اقتدار از آنها بگذریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کی‌روش در این بازی‌ها از بیشتر نفرات خود استفاده کرد. تیم ما در بازی‌ها هجومی است و شرایط خوبی داریم. دژاگه در این بازی‌ها بسیار خوب عمل کرده و بیرانوند هم نشان داده که بهترین بازیکن آسیا است.

وی ادامه داد: چین برای قهرمانی به این مسابقات آمده و حریف سختی محسوب می‌شود. آنها صبور و برای گل زدن عجله‌ای ندارند. تفکرات لیپی حرفه‌ای است و با بازیکنانی که دارد می‌تواند ما را به چالش بکشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد طارمی و آزمون و فشارهایی که در حال حاضر روی این 2 بازیکن است، خاطرنشان کرد: در این زمان نباید به طارمی و آزمون فشار بیاوریم. مهاجم‌های ما در این 4 بازی 5 گل زدند و طارمی هم در بازی اخیر تیم ملی یک پنالتی برای ما گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پایان رافت فوتبال تیم ملی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا