Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه بازیار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح این کتابخانه روستایی در قالب طرح «بخوانیم و ببخشیم» که از مدتی قبل در این شهرستان اجرا می شود، صورت گرفت.
وی افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه، افزایش تأثیرگذاری و ایجاد شور همگانی در مراکز سراسر کشور شعار «بخوانیم و ببخشیم» انتخاب شده است که در قالب این طرح خیران و دوستداران مطالعه، پس از خواندن کتاب برای ترویج این فرهنگ آن را به دیگران نیز اهدا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیار افزود: به این کتابخانه روستایی که در مدرسه ادب این روستا ایجاد شده، 150 جلد کتاب در موضوعات مختلف و جذاب برای استفاده دانش آموزان این روستا توسط خیران اهدا شده است.
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار داشت: اولویت راه اندازی کتابخانه های روستایی برای مناطق محروم و کم برخوردار تعریف شده است.
بازیار با بیان اینکه تاکنون در 17 روستای محروم این طرح اجرا شده است، بیان کرد: در طرح «بخوانیم و ببخشیم»، کتابخانه ها با همکاری آموزش و پرورش در محیط مدارس روستایی اجرا می شود و در آینده نزدیک چندین کتابخانه دیگر در روستاهای محروم بخش خلیفان مهاباد نیز صاحب کتابخانه می شود.
به گزارش ایرنا، روستای گرده گرو از توابع بخش مرکزی مهاباد بیش از 500 نفر جمعیت و 70 دانش آموز مقطع ابتدایی دارد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و 6 کتابخانه عمومی در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی آموزش و پرورش دانش آموز دانش آموزان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودرو‌های جدید" از ۶ تا ۱۵ اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاورد‌های چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.

به گزارش عصرایران، این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاورد‌های آن‌ها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.

در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودرو‌های نوآورانه و پاک بودیم. ۲۷۸ خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودرو‌های بنزینی و دیزلی با خودرو‌های برقی و احترام به محیط زیست است.

غرفه‌های نمایشگاه پکن ۲۰۲۴، میزبان خودروسازی جهان و برند‌های چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاورد‌های خود در زمینه خودرو‌های برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از ۱۱۷ مدل خودروی جدید توسط ۳۰ شرکت خودروساز بودند.

نمایشگاه پکن ۲۰۲۴ بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری