Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ " محمدی " امروز  در گفت وگو بارسانه ها ،اظهار کرد  : رانش زمین ، ریزش کوه و بارش سنگین برف در مسیر الیگودرز به بخش ززو ماهرو باعث تخریب 300 متر از این مسیر شده است.

اوافزود : علاوه بر رانش زمین ، ریزش کوه به داخل رودخانه نیز باعث شده بیش از 4 میلیون متر مکعب حجم آب بالا بیاید و در نتیجه جاده ارتباطی الیگودرز به ززوماهرو در منطقه مور زرین با الیگودرز قطع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی الیگودرز تصریح کرد : در پی این حادثه راه ارتباطی 147 روستا با جمعیتی بالغ بر 21 هزار نفر با شهرستان به طور کامل قطع و فیبر نوری و برق سایت پرورش ماهی و ساختمان راهداری نیز قطع شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که 4 روستا در معرض تخریب و سیل هستند گفت :اگر مسیر رودخانه که به دلیل ریزش مسدود شده باز گشایی نشود ، پرورش ماهی با 350 تن تولید و راهدار خانه در بالا دست به دلیل بالا آمدن آب تخریب خواهند شد و بر اثر طغیان رودخانه چندین روستای پایین دست و سایت پرورش ماهی با ظرفیت هزارتن ، همچنین شرکت قمرود متعلق به قرارگاه خاتم الانبیا نیز در معرض خطر قرار دارند که البته با حضور ماموران و یگان های امدادی امنیت در منطقه حکمفرماست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق جاده زمین فرمانده انتظامی فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم

روستای شورکش از توابع شهرستان بابل استان مازندران است. بر روی رودخانه این روستا پل چوبی که هیچگونه ایمنی ندارد جهت عبور اهالی در نظر گرفته شده است اما با بارش های اخیر و سیلابی شدن رودخانه تنها پل چوبی این رودخانه تخریب شد و اهالی این روستا را با مشکل مواجه کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی و ساخت پل بر روی این رودخانه را کرد.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

عبور دلهره‌آور و ترسناک از رودخانه کشکان پلدختر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن