Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:04:36 GMT

2 هزار و 200 تشکل در حوزه جوانان کشور فعالند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۲۷۸۴

2 هزار و 200 تشکل در حوزه جوانان کشور فعالند

به گزارش ایرنا، محمدمهدی تندگویان روز سه شنبه در حاشیه آغاز به کار نخستین انتخابات هیات رئیسه مجمع ملی سمن های جوانان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر یکهزار تشکل در نوبت ثبت نام وجود دارد افزود: با شکل گیری مجمع ملی جوانان به طور قطع تعداد تشکل ها در حوزه جوانان افزایش می یابد و در زمینه کیفی سازی نیز عملکرد بهتری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه موضوع مجمع ملی سمن های جوانان 20 سال در کشور مطرح بوده است افزود: نخستین مصوبه این مجمع مربوط به سال 1376 است که به هر دلیلی فعالیت مجمع در کشور ادامه نداشته است.
تندگویان با بیان اینکه بعد از 20 سال جوانان به این آرزو رسیده اند گفت : انتخابات امروز مجمع برای نخستین بار درتاریخ انقلاب اسلامی برگزار شده است.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته تاکنون رفع مشکلات و موانع، تدوین آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اساسنامه این مجمع انجام گرفته است تصریح کرد: در سال 96 نیز در شیراز اساسنامه مجمع ملی سمن های جوانان تایید و کارهای حقوقی آن انجام شد.
وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان این مجمع شاهد برگزاری انتخابات دموکراتیک قانونمند هستند گفت : نامزدها در استان ها با دستورالعمل های ارائه شده از سوی وزارتخانه توسط جوانان برای انتخابات معرفی شدند.
تندگویان با اشاره به اینکه نامزدهای این انتخابات طی یک ماهه گذشته برنامه های تبلیغاتی خود را در فضای مجازی اعلام کرده اند یادآورشد: از مجموع 31 نامزد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر علی البدل برای مجمع ملی انتخابات می شوند.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزرا، مجمع ملی جوانان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می کند تصریح کرد: امیدواریم مجمع ملی سمن های جوانان دستاوردهای خوبی را در حوزه جوانان رقم بزند.
وی با بیان اینکه مجمع ملی جوانان به عنوان یک نهاد غیردولتی فعال در حوزه جوانان می توانند به اخذ مطالبات تشکل ها و انعقاد تفاهم نامه های کشور ورود کند گفت: این مهم نیز می تواند به مطالبات جوانان در حوزه اشتغال کمک کند.
تندگویان با بیان اینکه با تغییر دولت ها این مجمع قابل تعطیل نیست زیرا مجمع به یک نهاد عمومی غیردولتی تبدیل شده است تصریح کرد: با رسمیت مجمع ملی سمن های جوانان اعضای هیات رئیسه آن باید تلاش کنند تا از مجلس ردیف بودجه اختصاصی بگیرند و در برنامه های سازمان برنامه ثبت شود.
وی با اشاره به اینکه تمام نمایندگان مجامع استانی در این انتخابات شرکت کردند یادآورشد: مجامع استانی طی 2 ساله گذشته راه اندازی شده است.
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه فعالیت مجمع یکساله است و در سال آینده مجدد این انتخابات باید برگزار شود گفت: فعالیت تمام تشکل ها در حوزه جوانان کوتاه مدت است.
3029/9895
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انتخابات انقلاب اسلامی فضای مجازی معاون اول وزارت ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.   وی درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.   وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم  از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم  داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

 

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم