Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی گفت: دشمنان نظام بحران های متعددی را علیه نظام بعد از پیروزی انقلاب آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور با حضور فرماندهان نیروهای مسلح استان قزوین و اصحاب رسانه ظهر امروز ۲ بهمن‌ماه در معراج الشهدای قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این نشست گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز در حالی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که بعد از پیروزی آن شاهد انواع بحران‌ها و توطئه‌ها از سوی دشمنان برای ایجاد ناامنی و بحران و ایجاد موانع در مسیر پیشرفت کشور بوده‌ایم؛ بعد از جنایت های رژیم پهلوی همه بر این بودند که انقلاب پیروز نشود اما انقلاب پیروز شد و دشمنان نظام بحران های متعددی را علیه نظام بعد از پیروزی انقلاب آغاز کردند.

وی یادآور شد: دشمنان توطئه های مختلفی را در آذریایجان غربی و ترکمنستان شروع کردند که از جمله اقدامات علیه نظام می توان به ترور ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه توسط منافقان، ایجاد ناامنی در مناطق مختلف از جمله کردستان و آذربایجان غربی با هدف جدا کردن بخش‌هایی از کشورمان، جنگ تحمیلی ۸ ساله، تحریم و تهدید از جمله این اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته اشاره کرد.

برزگر ابراهیمی خاطرنشان کرد: اقدامات علیه کشور و توطئه کردستان و آذربایجان غربی برای ایجاد امنیت و آرامش در این مناطق بیش از ۳۸ سال بود که رزمندگان جان فشانی های را در این برهه داشته اند و این رشادت ها هنوز هم ادامه دارد و در حال حاضر شهدایی همچون شهید فرشاد رمزی نیز در این مسیر شهید می شوند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: شهیدصیادشیرازی، شهید چمران و شهیدبروجردی با تمام رزمندگان به کردستان اعزام شدند و امروز امنیت کردستان فراهم شده است.
 
برزگر ابراهیمی به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: در برگزاری این کنگره، تلاش های بسیاری صورت گرفت و کنگره به صورت ارزشمند با صمیمیت و وحدت با باور و اعتقاد قلبی برگزار شد.


وی اضافه کرد: آنچه در این میان کمتر به آن پرداخته شد جایگاه و نقش رزمندگان استان قزوین در منطقه غرب و شمال غرب است و تلاش داریم در آینده‌ای نزدیک از رزمندگان حاضر در این مناطق برای بازخوانی آنچه گذشت دعوت شود و برای همین، فراخوانی به ارگان های مختلف از جمله ناجا، ارتش، وزارت دفاع، جهاد سازندگی، سپاه، نیروی نظامی و انتظامی داده شد تا رزمندگان حاضر در این مناطق را شناسایی و زمینه حضور آن‌ها را در این همایش استانی فراهم آورند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: همایشی با حضور رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور در روز ۱۵ بهمن‌ماه در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با حضور سرلشگر «مصطفی ایزدی» معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان جبهه غرب برای سخنرانی برگزار می شود و هدف از برگزاری این همایش، جمع آوری اطلاعات بیشتر و کامل‌تری از سوی رزمندگان حاضر در این مناطق است و امروز هیچ مستندی از حضور رزمندگان استان در این مناطق ازجمله کردستان در دسترس نداریم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز