Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:44:40 GMT

انواع ويزاي کانادا چيست؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۵۰۹۷

انواع ويزاي کانادا چيست؟

خبرگزاري آريا- همان طور که گفتيم کانادا کشور توريستي و بسيار زيبايي است. اين کشور هم گردشگران زيادي را به خود جذب مي کند و هم مهاجر پذير است. از اين رو اين کشور انواع ويزاها را در اختيار متقاضيان قرار داده است تا بتوانند به راحتي ويزاي اين کشور را اخذ کنند.

ويزاي کانادا

يکي از انواع ويزاهاي کانادا که قابل اخذ است و بسيار هم صادر مي شود ويزاي توريستي کانادا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين ويزا خود انواع مختلفي دارد که مي توان با توجه به هدف سفر براي اخذ آن اقدام کرد. براي اين که بدانيد چه ويزايي بايد اخذ کنيد و چگونه اخذ کنيد کافي است تا با مشاورين ماکان سير آسمان تماس حاصل نماييد.

شرکت ماکان سير آسمان که ارائه دهنده خدمات مسافرتي و گردشگري؛ مفتخر به ارائه برترين خدمات با نازل‌ترين قيمت مي باشد. از جمله خدماتي که اين مجموعه ارائه مي دهد اخذ وقت سفارت کانادا، ويزاي کانادا، مشاوره تخصصي براي اخذ ويزاي توريستي و يا مهاجرتي و پيکاپ ويزا مي باشد.

البته اين مجموعه خدمات ديگري هم ارائه مي دهد که مي توانيد با استفاده از اين خدمات به راحتي سفر خود را آغاز کنيد و به تمام برنامه هاي خود برسيد. امروزه با توجه به سياست هاي جديد سفارت کانادا تنها ويزاهاي مولتي کانادا قابل اخذ است و متقاضيان مي توانند براي اخذ اين ويزا اقدام کنند.

ويزاي يک‌بار ورود، چند بار ورود يا ويزاي مولتي کانادا ، ويزاي ترانزيت، الحاق به همسر، ويزاي تجاري و تحصيلي هم از ديگر ويزاهايي هستند که متقاضيان مي توانند اخذ کنند. به اين ترتيب بايد ابتدا هدف خود از سفر را مشخص کنيد و پس از آن اقدام به اخذ ويزاي اين کشور نماييد.

چگونه ويزاي کانادا بگيريم؟

براي اين که بتوانيد ويزاي کانادا را اخذ کنيد ابتدا بايد وقت سفارت کانادا را اخذ کنيد. براي اخذ وقت سفارت کانادا کافي است تا با مشاورين ماکان سير آسمان تماس بگيريد. به اين ترتيب مي توانيد در کمترين زمان ممکن وقت انگشت نگاري را اخذ کنيد و ويزاي اين کشور را اخذ کنيد.

پس از اخذ وقت سفارت بايد براي تهيه مدارک خود اقدام کنيد. مدارک مورد نياز را جمع آوري کنيد و به دست دارالترجمه بسپاريد. در صورتي که قصد اخذ ويزاي توريستي را داشته باشيد، تنها مهر دارالترجمه بر روي مدارک کافي است. در صورتي که قصد مهاجرت به اين کشور را داريد بايد کليه مدارک خود را با مهر دادگستري ارائه دهيد.

مدارک خود را در سايت آپلود کنيد و در تاريخ تعيين شده براي انگشت نگاري به سفارت مراجعه کنيد. در حقيقت سفارت کانادا امور مربوط به ويزا را به کارگزاري به نام وک سپرده است که مسافران مي توانند به اين مراکز مراجعه کنند و انگشت نگاري را پشت سر بگذارند.

سفارت پس از دو تا چهار هفته بررسي مدارک شما را به اتمام مي رساند و پس از آن پاسخ خود را به شما ابلاغ مي کند. اين پاسخ در صورتي که مثبت باشد مي توانيد ويزاي خود را اخذ کنيد. در صورتي که پاسخ سفارت منفي باشد هم مي توانيد پس از برطرف کردن علت ريجکتي دوباره اقدام کنيد.

چرا ويزاي کانادا بگيريم؟

با اخذ ويزاي توريستي کانادا مي توانيد به اين کشور ديدني سفر کنيد. کانادا يکي از کشورهاي زيبا و ديدني شمال قاره آمريکا است. اين کشور ديدني طبيعتي بکر و ناب دارد که نظر هر گردشگري را به خود جذب مي کند. در سفر به کانادا جاذبه هاي ديدني بي نظيري را خواهيد ديد که از جمله آنها مي توان به آبشارهاي بي نظير نياگارا اشاره کرد.

پايتخت اين کشور ديدني و زيبا، شهر ديدني اتاوا است. از مشهورترين شهرهاي اين کشور مي توان به ونکوور و تورنتو اشاره کرد. اين دو شهر ديدني و زيبا داراي جاذبه هايي هستند که هر سال مردم زيادي را به اين کشور مي کشاند. البته امروزه اين کشور مهاجران زيادي را نيز جذب مي کند.

با توجه به اين که کانادا کشوري کم جمعيت است، جذب مهاجر با مهارت يکي از سياست هاي اين کشور شده است. به اين ترتيب مهاجران و گردشگران به اين کشور ديدني سفر مي کنند و گردش خود را آغاز مي کنند. اما نکته اينجاست که براي سفر به اين کشور بايد ويزاي آن را بگيريم.

اگر قصد سفر گردشگري را داشته باشيد، مناظر بي نظير، ديزني لند، آبشارهاي نياگارا و ... پاسخگوي شما خواهند بود. اگر مي خواهيد به اين کشور مهاجرت کنيد فرصت هاي کاري مناسب، وضعيت زندگي خوب و ... پاسخگوي شما مي باشد. پس در هر صورت کانادا بهترين گزينه براي شما است. براي کسب اطلاعات با مشاورين ماکان سير آسمان تماس بگيريد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ويزا کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد

وزارت دفاع ملی اوکراین روز جمعه اعلام کرد که این کشور ۲.۱ میلیون دلار را به اوکراین جهت افزایش تولیدات بومی پهپاد اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت دفاع کانادا در این رابطه اعلام کرد: وزیر دفاع امروز اعلام کرد که کانادا ۲.۱ میلیون دلار را به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص خواهد داد. این اولین بار است که کانادا به طور مستقیم در تولید پهپادهای نظامی اوکراین مشارکن می‌کند. این کمک مالی در همکاری با انگلیس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای