Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان این که کمک به ایتام و مستمندان واجب کفایی است گفت: دولت در شرایط فعلی نمی تواند پاسخگوی همه نیازها باشد لذا باید مردم به میدان بیایند و در انجام کارهای خیر مشارکت داشته باشند. آفتاب‌‌نیوز : این مرجع تقلید روز سه شنبه در دیدار رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور، افزود: کارهای عمومی تنها با کمک عمومی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با توصیه به لزوم شناسایی و دعوت از خیرین برای کمک به مددجویان، گفت: خیرین در گوشه و کنار جامعه زیاد هستند و الحمدلله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این افراد بیشتر هم شده اند و لازم است که از آنان دعوت شود تا در این کار که به نوعی جهاد فی سبیل الله هم می باشد مشارکت جدی داشته باشند.
آیت الله مکارم شیرازی همچنین بعد از شنیدن گزارش فعالیت های انجام شده در سازمان بهزیستی، افزود: یکی از مشکل های جامعه ما این است که فعالیت ها و برنامه های انجام شده توسط دستگاه های مختلف در کشور به خوبی خبر رسانی و اطلاع رسانی نمی شود و مردم به خوبی در جریان این فعالیت ها قرار نمی گیرند.
وی بیان کرد: خیلی از مردم دلشان می خواهد ‌کمک کنند و در کارهای خیر و عام المنفعه مشارکت داشته باشند، اما جای مطمئنی را سراغ ندارند، لذا باید به روش های مختلف نیازها و کارهای انجام شده و کارهای بر زمین مانده، به مردم اطلاع رسانی شود.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: بخشی از فعالیت های انجام شده و ماموریت های سازمان بهزیستی با کمیته امداد امام خمینی(ره) تداخل دارد و لازم است هر کدام از این نهادها قلمرو خود را از دیگری جدا کند، تا مردم بدانند که در هر موضوعی باید به کجا مراجعه کنند.
این مرجع تقلید رسیدگی به امور فرهنگی و دینی افراد تحت پوشش بهزیستی را مهم ارزیابی و بیان کرد: باید به همان نسبتی که به معیشت و خورد و خوراک و پوشاک افراد تحت تکفل این سازمان رسیدگی می شود به مسائل دینی و معنوی آنان نیز رسیدگی شده و برای آنان برنامه های دینی و فرهنگی نیز تدارک دیده شود.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خلجی گفت: سدی است بسیار پیشرفته که کار دانشی آنجا انجام شده است و اثرات خیلی خوبی در سریلانکا داشته است. در شرایطی که نشان می دهند این کشور تحریم است ما می توانیم یکی از افتخارات فنی و مهندسی خودمان را آنجا ارائه کنیم و زمینه ای می شود برای کارهای بیشتر در این منطقه و نمونه ای ای از توان صنعت فنی و مهندسی ما که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

کد خبر 846956 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سد سازی سید ابراهیم رئیسی سد

دیگر خبرها

  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده