Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:30:33 GMT

افزایش قیمت گوشت نظارت جدی می‌طلبد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۵۰۸

افزایش قیمت گوشت نظارت جدی می‌طلبد

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت گوشت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، سید جواد ساداتی نژاد در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گرانی اقلام خصوصا گوشت در کاشان و آران و بیدگل شرایط سختی ایجاد کرده و قیمت به ۹۵ هزار تومان رسیده که نظارت جدی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهیم به وضعیت خدمت گزاران مدارس که حقوق کمی دارند رسیدگی جدی کند.

نماینده مردم کاشان در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: عدم پرداخت ارز خرید اعتباری تولید کنندگان فرش کاشان و آران و بیدگل که سال ۹۶ نخ را خریده‌اند باعث شده بازپرداخت آنها در شرایط افزایش ارزی موجب تعطیلی واحدها شود. لذا از بانک مرکزی می‌خواهیم تلاش کند ارز خریدهای اعتباری سریعتر اختصاص یابد تا این صنایع کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳