Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@12:42:30 GMT

ناپدید شدن مهاجم آرژانتینی در پی سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۶۹۰۳

هواپیمای حامل امیلیانو سالا، مهاجم ۲۸ ساله آرژانتینی باشگاه نانت فرانسه که برای امضای قرارداد به شهر کاردیف در ولز بریتانیا می‌رفت در کانال مانش ناپدید شده است.

به گزارش یورو نیوز، قرار بود این هواپیما شب گذشته در ساعت ۹ شب در ولز فرود بیاید، اما همچنان مسئولان فرودگاه ولز و فرانسه اعلام می‌کنند که این هواپیمای اختصاصی بر فراز دریای مانش ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود محل احتمالی سقوط این هواپیما، در نزدیکی جزیره گورنزی است. پلیس این منطقه اعلام کرده در جستجو‌های گسترده تاکنون اثری از هواپیمای مفقود شده پیدا نکرده است.

پلیس می‌گوید مساحتی به شعاع ۲۶۰۰ کیلومتر مربع در دریای مانش را تحت جستجودارد.

ظاهرا این جت خصوصی متعلق به مالک باشگاه کاردیف بوده است.

امیلیانو سالا که یکی از موفق‌ترین مهاجمان لیگ آ. فرانسه در فصل گذشته و نیم فصل اول بود در خرید و فروش‌های بین نیم فصل به باشگاه کاردیف که در لیگ برتر انگلستان بازی می‌کند، پیوست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سقوط هواپیما کاردیف سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین ،پلیس، پسربچه ۳ ساله را که ناپدید شده بود به آغوش مادرش بازگرداند.

اعتمادآنلاین در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه امسال، زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، پسربچه‌ ۳ ساله‌ام هنگامی که در کوچه‌مان واقع در خیابان مختاری بازی می‌کرد، به صورت ناگهانی ناپدید شد. از اهالی محل تحقیق کردم و آنها مدعی بودند که فرزندم توسط یک زن و مرد موتورسوار ربوده شده است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای تحقیقات میدانی پای در کوچه موردنظر گذاشتند و دوربین‌های زیادی را برای شناسایی مسیر تردد این پسربچه هدف بازبینی قرار دادند.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که پسر بچه به سمت میدان راه‌آهن رفته و از آنجا ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد، زن جوانی این پسربچه گمشده را در حوالی میدان راه‌آهن پیدا کره و او را به نزدیک‌ترین کلانتری تحویل داده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه هیچگونه آدم‌ربایی در این پرونده صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: پسر بچه ۳ ساله با تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899797

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)