Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بیش از ۵۰ نفر از اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته با سردار  حسین اشتری - فرمانده ناجا - در ستاد فرماندهی ناجا دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ابتدا نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌ها و طرح مسائل مربوط به حوزه نظم و امنیت پرداختند.

ضرورت توجه به روزآمد سازی و تجهیز نیروی انتظامی به امکانات پیشرفته و فناوری های نوین متناسب با سطح و حجم تهدیدات و چالش های حوزه نظم و  امنیت، توجه  ویژه به ارتقاء منزلت اجتماعی ناجا و بویژه تامین معیشت ماموران خدوم ناجا، ضرورت کمک مجلس به افزایش بودجه و اعتبارات ناجا برای پاسخگویی مناسب به انتظارات و نیازهای امنیتی انتظامی مردم، تقویت توان مرزبانی و رسیدگی به مشکلات یگان های مرزی از محورهای مهم مطرح شده توسط نمایندگان در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه در مواجهه با ماموریت ها را از ویژگی های ناجا بر شمرده و از تلاش مستمر نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تشکر و قدرادنی کردند.

 تلاش برای تامین امنیتی شایسته

به گزارش پایگاه خبری پلیس گفتنی است، سردار حسین اشتری در این دیدار  با بر شمردن فرازهای مهمی از حضور مستمر ناجا در ماموریت های مختلف در طول یک سال گذشته،  به برخی از چالش های مهم فراروی اجرای ماموریت‌ها بویژه در زمینه تقاضای روزافزون مردم و مسئولان در توسعه رده های انتظامی، ضرورت تقویت و تجهیز ناجا برای اجرای بهتر ماموریت ها و ارتقاء منزلت و معیشت کارکنان اشاره کرد و توجه ویژه مجلس برای افزایش بودجه نیروی انتظامی هنگام  بررسی لایحه بودجه ۹۸ را خواستار شد.

فرمانده ناجا اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی به عنوان سربازان ولایت و بر اساس تکلیف شرعی و قانونی خود با وجود کمبودها و کاستی های موجود در زمینه نیروی انسانی،  تجهیزات و بودجه، قاطعانه و با تلاش مضاعف و از خودگذشتگی، از امنیت و آرامش مردم پاسداری نموده تا کشوری امن، امنیتی شایسته مردم انقلابی و پلیسی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!

 عصر ایران - سردار احمد رضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی کشور در تجمع حامیان طرح نور (گشت ارشاد سابق) که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با بیان این که عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، گغته است: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم.

حرف او درباره این که موضوع حجاب و عفاف، کاملاً "فرهنگی" و "اجتماعی" است، کاملاً درست است؛ حال این که چقدر در عمل، فرهنگی و اجتماعی و نه انتظامی و امنیتی برخورد می شود، امری علیحده است.


سردار رادان، یکی از چند فرمانده ارشد نیروهای مسلح کشور و فرمانده یکی از قوای مسلح، یعنی نیروی انتظامی است. درجه ژنرالی دارد و یک نظامی تمام عیار و حرفه است. با این حال، او می گوید که طرح نور که توسط نیروی انتظامی اجرا می شود، " کاملاً فرهنگی و اجتماعی" است.

اما پای سخنرانی وی، تعداد زیادی روحانی معمم نشسته اند که اقتضای کارشان "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" است و اساساً به حوزه رفته اند تا دین خدا را بیاموزند و آن گاه به تعبیر قرآن با زبان "لیّن" (نرم) دین را به مردم یاد دهند.  اما دست بر قضا، درست در زمانی که فرمانده نیروی انتظامی می گوید طرح برخورد با بی حجابی، کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، کسانی که باید کاملاً فرهنگی و اجتماعی باشند، لباس نظامی می پوشند، تازه از نوع چریکی اش! گو این گه قرار است برای جنگ با تیپ گولانی اسرائیل به غزه اعزام شوند!


همین تصاویر، به اندازه صدها مقاله حرف دارند. هر بار که درباره حجاب سخن گفته می شود می گویند بقیه نهادها به وظیفه خود عمل نکرده اند و بار آنها بر دوش پلیس افتاده است. بی تردید مهم ترین نهادی که به وظیفه خود، یعنی تبلیغ دین رحمانی اسلام عمل نکرده و همین نهاد حوزه است که خروجی هایش به جای آن که علامه طباطبایی، بهشتی و طالقانی و مطهری و موسی صدر و ... باشند، همین هایی هستند که برای مواجهه با فرهنگی ترین و اجتماعی ترین موضوع روز، لباس نظامی پوشیده اند و بعد، انتظار دارند، مردم و خاصه جوانان دهه های 70 و 80 که دین را با اینان شناحته اند، متدین بار بیایند و به الزامات دینی از  جمله حجاب، مقید باشند.

زیاده عرضی نیست!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن

دیگر خبرها

  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد