Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) با همکاری یوفا، ای اف سی، لالیگای اسپانیا، لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگای آلمان به طور مشترک در بیانیه ای سرقت برنامه های تلویزیونی از جمله بازی های جام ملت های آسیا را توسط شبکه بی اوت کیو وابسته به عربستان سعودی محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، تارنمای رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز سه شنبه نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیرا شبکه ورزشی موسوم به «beoutQ» که سعودی ها برای مقابله با شبکه «بین اسپورت» قطر تاسیس کرده اند را به دلیل پخش غیرقانونی و سرقت بازی های جام ملت های 2019 آسیا محکوم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شبکه تلویزیونی «بین اسپورت» قطر، مهر امسال با وارد آوردن اتهام «نقض آشکار قوانین بین المللی» به رسانه های صوتی و تصویری عربستان سعودی مبنی بر پخش غیرقانونی بیش از صدها برنامه ورزشی زنده این شبکه، از سعودی ها درخواست یک میلیارد دلار غرامت کرد.قطری ها، به اصطلاح «سارقان پخش تلویزیونی» عربستانی را به سرقت گسترده برنامه های ورزشی خود متهم کرده بودند؛ برنامه هایی که از جمله مهم ترین آنها می توان به بازی های جام جهانی 2018 روسیه که از طریق شبکه محصولات رسانه ای «بی اوت کیو» منتسب به عربستان به سرقت برده شده بود، اشاره کرد.در بیانیه مشترک نهادهای فوتبالی مذکور مذکور آمده است: ما به عنوان صاحب امتیازان رقابت های مختلف فوتبالی، به طور مشترک اقدام شرکت تلویزیونی بی اوت کیو را که از طریق نمایش بی وقفه و غیرقانونی رویدادهای فوتبالی، به سوء استفاده از حقوق صاحب امتیازان و پخش کننده های قانونی این رقابت ها بدون هیچ گونه تلاش در جهت اخذ مجوز مورد نیاز ادامه می دهد، محکوم می کنیم.در ادامه این بیانیه می خوانیم: فعالیت های غیرمجاز بی اوت کیو نمونه فاحش نقض حقوق مالکیت معنوی ما است؛ سرقت های بی اوت کیو نه تنها به ما به عنوان صاحب امتیازان قانونی آسیب می زند بلکه گواهینامه های قانونی و همچنین هوادراران و مخاطبان رقابت های ما را در معرض آسیب قرار می دهد. درآمدهای به دست آمده از قبل فروش حق پخش تلویزیونی به ما کمک می کند تا از شرکت کنندگان در رقابت های مذکور حمایت کرده و از عواید آنها در جهت رشد و توسعه ورزش ها استفاده کنیم؛ سرقت این محصولات تمام سرمایه گذاری های ما را تباه خواهد کرد.این نهادها تاکید کرده اند که با همکاری نزدیک با شرکا و مقامات ذیربط، تلاش می کنند تا از حقوق معنوی خود دفاع کرده و در راستای منفعت همگان، به این سرقت گسترده پایان دهند. برچسب ها: فیفا ، عربستان ، سعودی

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیفا عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان