Web Analytics Made Easy - Statcounter

این شهید والا مقام، متولد روستای پیرواش از بخش عطاآباد شهرستان آق قلا می باشد که در تاریخ ۱۳۶۲/۲/۱۲ درعمیلیات والفجرمقدماتی ،منطقه دهلران ودر سن ۲۰سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

✍خبرنگار بسیج آق قلا؛ مهــدی صفـــری

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمانه با کارکنان حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک در پی انتصاب آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به عنوان نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری از استان تهران گفت: استان بوشهر در زمینه‌های علمی، معنوی و انرژی از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه پروژه شوم دشمنان در زمان انتخابات با شکست مواجه شد اذعان کرد: دشمنان کشور علیرغم اقدامات متعدد در زمینه‌های مختلف به خصوص در حوزه رسانه و جنگ شناختی تلاش می‌کردند امید را در جامعه کمرنگ کرده و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند اما همانند همیشه این نقشه شوم آنها نیز با شکستی عظیم مواجه شد و با حضور حداکثری خود حماسه‌ای جدید را در تاریخ انتخابات کشور به ثبت رساندند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات حوزه نمایندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: تعاملات گسترده با حوزه‌های مختلف سپاه استان، افزایش سطح ارتباطات، برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی سربازان، آموزش سربازان در دوره تربیت تعالی و افتتاح قرارگاه جهاد تبیین برخی از اقدامات این حوزه محسوب می‌شود.

کد خبر 6058241

دیگر خبرها

  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیماهای شکاری
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری
  • دیدار سردار رادان با خانواده شهید محمدرضا جمالی‌
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند / آماده هر اقدامی هستیم
  • سرلشکر سلامی: نیمی از کارکنان جوان سپاه دور از خانواده زندگی می‌کنند
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد