Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@14:42:22 GMT

سکه طرح جدید پس نشست؛ طرح قدیم بالا رفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۷۸۷۲۰

صراط:

در زمان ارسال این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۳۸ هزار تومان (کاهش ۵۴ هزار تومانی نسبت به دیروز) و سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان (افزایش ۸۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) است.

به گزارش ایسنا هر عدد نیم سکه نیز دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان (افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی ۷۱۰ هزار تومان (افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۳ هزار و ۵۸۹ تومان (کاهش حدودا ۷ هزار تومانی نسبت به دیروز) است. انس جهانی طلا نیز ۱۲۸۳.۶ دلار (حدودا ۴ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

ثبات نرخ ارز در صرافی‌های مجاز

اما نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانکها نسبت به دیروز ثابت ماند و ۱۱ هزار و ۵۴۵ تومان خریداری شد. همچنین نرخ خرید یورو نسبت به دیروز کاهشی شد و ۱۳ هزار و ۱۱۲ تومان خریداری شد. پوند انگلیس نیز ۱۴ هزار و ۸۶۷ تومان برای خرید از متقاضیان قیمت‌گذاری شد.

یورو مسافرتی نیز امروز به قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان با کارمزد بانکی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

اما براساس اعلام بانک مرکزی طبق معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز، نرخ خرید هر دلار آمریکا در روز جاری بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۰ تومان و نرخ فروش آن نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان بود.

همچنین نرخ خرید و فروش هر یورو در صرافی‌های مجاز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۷۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟