Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش در نشست امضای این تفاهم نامه در بندرعباس گفت: هدف از امضای تفاهم نامه امروز، استاندارد سازی آموزش‌ها در هنرستان‌های علوم و فنون دریایی هرمزگان برای رسیدن به سطح کیفی مطلوب آموزشی است.
حسینی مقدم افزود: دانش آموزان پیش از این صلاحیت‌های مدنظر متولیان صنایع دریایی را بعد از فارغ التحصیلی کسب می‌کردند، اما با این تفاهم نامه بعد از این دانش آموزان صلاحیت‌های مورد نیاز برای اشتغال را در حین دوره آموزشی سه ساله کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:رویکرد آموزش و پرورش در آموزش و تربیت دانش آموزان، توجه به تقاضای بازار کار است.
سید محسن حسینی مقدم افزود: اکنون در کشور ۱۲ هنرستان علوم و فنون دریایی وجود دارد که نزدیک به دو هزار هنرجو دارند.
وی گفت: ۳۵ دردصد این دانش آموزان در چهار هنرستان علوم وفنون هرمزگان مشغول تحصیل هستند.
حسینی مقدم گفت: فارغ التحصیلان این هنرستان‌ها در سه رشته الکترونیک و مخابرات دریایی، ناوبری و مکانیک موتور‌های دریایی و در صنایع مرتبط با حوزه دریا مشغول کار می‌شوند.
مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش افزود: تلاش می‌شود آموزش در هنرستان‌های علوم و فنون دریایی هماهنگ با نیاز‌ها و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش و سپاه باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد