Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی صبح امروز چهارشنبه در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه اخیرا وزارت اقتصاد به صورت جداگانه و بر اساس شاخص های محیط کسب و کار، بررسی کرده است، اظهار داشت: در دو شاخص کلیدی «الزام آور بودن اجرای قرادادها» و «ثبت مالکیت» این گزارش منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لرستان در شاخص «الزام آور بودن اجرای قراردادها» رتبه ۵ کشور را دارد، تصریح کرد: همچنین لرستان در مولفه «کیفیت فرآیند های قضایی» رتبه ۷ را دارد که این امر نشان دهنده اهتمام دستگاه قضایی استان در حوزه های تجاری و اقتصادی است.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد با تاکید بر اینکه همچنین لرستان در شاخص «ثبت مالکیت» که مربوط به حوزه ثبت اسناد است، رتبه ۱۱ را داشته است، افزود: از بدری رئیس کل دادگستری لرستان و مجموعه قضایی استان تشکر می کنیم چراکه بهبود در این شاخص ها حاصل این جلسات و تبادل نظرات بوده است.

کد خبر 4521286

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلاح ورزی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)