Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گل ریز مسئول روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: تیم منتخب رشته درگ (شتاب) استان، به چهارمین راند مسابقات درگ قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد زرندیه (سرزمین ایرانیان) که در روز چهارم و پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی کشور نوید مزارعی در کلاس ۲۰۶ اختصاصی، حسین مظلوم کلاس چهارسیلندر توربو، علی دهقان و محسن مصیبی در کلاس استریت ریس هستند.

مسئول روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس ادامه داد: دِرَگ (Drag یا مسابقه شتاب)، مسابقه‌ای است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص (۴۰۰ متر) بین دو خودرو انجام می‌شود.

محمد گل ریز ادامه داد: شرکت کنندگان مسابقه، در پشت خط شروع توقف کرده و با سبز شدن چراغ شروع به حرکت می‌کنند. برنده مسابقه شرکت کننده‌ای است که در زمان کمتری مسافت را پیموده و از خط پایان بگذرد.

انتهای پیام/چ

رقابت اتومبیلرانان رشته دِرَگ فارس در مسابقات کشوری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتومبیلرانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد