Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:11:23 GMT

ایجاد دارالقرآن در رشت مغفول مانده است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۲۱۷۷

ایجاد دارالقرآن در رشت مغفول مانده است

عضو کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ایجاد دارالقرآن در رشت موضوع مهمی است که تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با اشاره به فعالیت سرای محلات رشت اظهار کرد: به ظاهر متولی سرای محلات رشت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است اما عملا اجازه دخل و تصرف در این مبحث به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت داده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت‌های خانه رادی رشت اشاره کرد و گفت: برنامه های هنری در این خانه در حال انجام بوده اما حضور هنرمندان بومی در این مکان بسیار اندک بوده و بیشتر شاهد حضور و فعالیت هنرمندان دیگر شهرها در آن هستیم.   عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تاکید بر اینکه رویکرد سرای محلات رشت نیازمند بازنگری است گفت: این مهم باید مرحله به مرحله پیش رفته و در نهایت نتایج مطلوب محقق شود.   شیرزاد با اشاره به حضور چهره های برتر قرآنی در رشت بیان کرد: با توجه به اینکه شهر رشت دارای چهره های برجسته قرآنی در سطوح کشوری و ملی می باشد انتظار داریم نسبت به ایجاد دارالقرآن در این شهر توجه بیشتری معطوف شود.   وی به کمپینگ تالاب عینک اشاره کرد و گفت: قرار بود این کمپینگ به عنوان یک منبع درآمدی در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت باشد اما عملا کمپینگ تالاب عینک به استراحتگاه دائمی و بدون حق الاجاره برای برخی تبدیل شده و امیدوارم در این باره تجدید نظر شود. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تالاب شورای اسلامی شهر شهرداری رشت دارالقرآن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است