Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بیادار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با اعلام اینکه از ابتدای زمستان امسال تاکنون، هشت مرحله برف روبی در سطح راه‌های این شهرستان توسط اکیپ راهداری صورت گرفته است، اظهار داشت: راه‌های اصلی و فرعی در مجموع این مراحل به طول ٨۲۰ کیلومتر و حجم ۴۱۳ هزار مترمکعب برف روبی شده اند، همچنین مقدار ٨۵۰ تُن نیز نمک پاشی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه ۱ هزار و ۴۳۰ کیلومتر برف روبی در سطح راه‌های روستایی بوکان انجام شده است، یادآور شد: اکیپ راهداری این شهرستان به ۲۰ عدد دستگاه سنگین و نیمه سنگین، پنج دستگاه سبک و همچنین ۴۲ نفر نیرو، مجهز است.

بیادار با بیان اینکه طول کل راه‌های شهرستان بوکان، ۷٨۰ کیلومتر بوده که از این مقدار ۶۳۷ کیلومتر را راه‌های روستایی به خود اختصاص داده و مابقی نیز راه اصلی، فرعی و بزرگراه است، اذعان داشت: از مجموع راه‌های روستایی به طول ۳۷۵.۵ کیلومتر آسفالت شده و ۱۶۳ کیلومتر آن شوسه و همچنین ۱۱۷ کیلومتر آن نیز نیمه شوسه و نیمه خاکی می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوکان با اعلام اینکه بر اساس حجمی، درصد برخورداری این شهرستان از راه‌های روستایی آسفالته نسبت به کل راه‌های روستایی ۵۶ درصد می‌باشد که در مقایسه با میانگین کشوری به میزان ۶۵ درصد حدود ۹ درصد کمتر می‌باشد، افزود: این مقدار بر اساس شاخص برخورداری از آسفالت نسبت به جمعیت ٨۲ درصد است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهر پر جمعیت آذربایحان غربی است.   انتهای پیام/م   ٨ مرحله برف روبی در راه‌های شهرستان بوکان صورت گرفته است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت