Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معاضدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هفته پویش ملی مبارزه با سرطان، همایش پیاده روی صبحگاهی همراه با برگزاری مسابقات طناب کشی آقایان و پرتاب دارت بانوان در محل چمن طبیعی واقع در مجموعه ورزشی تختی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت ها با حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش برگزار شد.

معاضدی تصریح کرد: در پایان، تیم طناب کشی علوم پزشکی ب متشکل از محمد امین سالاری، ابراهیم بهشتی، امین افشارمنش، علی آذر مهر و مسعود خرمی بر سکوی نخست ایستاد و تیم های طناب کشی آموزش و پرورش متشکل از هادی ابراهیمی، تیمور آهاز، ضیا پرتون، بهروز تاجیک و جواد موحدی به مقام دوم دست یافت.

وی یادآور شد: در مسابقات دارت بانوان نیز معصومه حسین زاده، پوران جواهری و طاهره خمینه حائز عناوین اول تا سوم شدند.

معاضدی افزود: این برنامه با همکاری اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت، تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش شهرستان جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/ب

رقابت ورزشکاران جیرفتی در مسابقات همایش پیاده روی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم