Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، پنجشنبه ساعت 19:30 دقیقه اوج هیجان به فوتبال ایران وارد می شود و یوزهای ایرانی جدالی را مقابل دیوار چین انجام می دهند تا با شکست تیم ملی چین بتوانند راهی نیمه نهایی جام ملتهای آسیا شوند.

کی روش در 4 بازی گذشته نشان داده، 23 سرباز آماده برای جنگیدن در میدان دارد و میان نفرات اصلی و نیمکت ذخیره ها تفاوت چشمگیری نیست و هر کدام از ملی پوشان که در زمین مسابقه باشد مطمئنا می توانند بهترین عملکرد را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند بار دیگر به عنوان دروازه بان در ترکیب کی روش قرار می گیرد آنهم با عملکرد درخشانی که در این جام داشته یار ثابت ترکیب کی روش است.

در خط دفاعی به نظر می رسد با توجه به سرعت چینی ها ، کی روش از بازیکنان سرعتی خود استفاده کند، دو دفاع مرکزی تیم ملی به نظر می رسد پور علی گنجی و سید مجید حسینی باشند و در سمت راست اینبار وریا غفوری احتمالا به ترکیب خواهد رسید. سمت چپ نیز کی روش با استراحتی که به حاج صفی داده بود دوباره وی را در ترکیب اصلی قرار می دهد تا هم از تجربه وی استفاده کرده و هم سرعت حاج صفی و پاس های دقیق او به کمک تیم ملی بیاید.

در خط میانه فرمانده میدان کی روش در هافبک دفاعی کسی جز امید ابراهیمی نیست، سربازی جنگنده که کاملا در خدمت تیم و تاکتیک کی روش است و کنار و اشکان دژاگه یک خط جلوتر از وی بازی خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش نیز در سمت راست و اینبار برای جای خالی وحید امیری همه در انتظار تصمیم کی روش هستند که به نظر می رسد مهدی ترابی با تکنیک و سرعت خود می تواند چینی ها را به هم بریزد.

سردار آزمون و مهدی طارمی هم به عنوان مهاجمین تیم ملی احتمالا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت تا بار دیگر موتور گلزنی خود را روشن و دل مردم را شاد کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران چین تیم ملی نیمه نهایی دروازه بان تیم ملی جام ملتهای آسیا ترکیب تیم ملی بازی تیم ملی و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی