Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری ایلام اظهار دشات: در فصل بررسی بودجه ۹۸ در مجلس شورای اسلامی تلاش دامنه داری از سوی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با همراهی مجموعه مدیران اجرایی ایلام برای تقویت جایگاه استان و جذب اعتبارات بیشتر در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی بسیار خوبی میان مجموعه مدیریتی ایلام با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برقرار بوده که در سایه این هم افزایی توانسته ایم منابع مالی بیشتری را به استان در وزارتخانه های مختلف جذب کنیم.

استاندار ایلام گفت: هم اکنون نیز لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق مجلس در دست بررسی است و با رایزنی های صورت گرفته تاکنون در ردیف اربعین استان تحول چشمگیری حاصل شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: ردیف اربعین مخصوص استان های ایلام، خوزستان و کرامنشاه است که امسال دولت پیشنهاد اختصاص ۲۰ میلیارد تومان را به استان ایلام داده بود که با تلاش مجمع نمایندگان این مقدار پنج برابر شده و کمیسیون تلفیق با افزایش آن به ۱۰۰ میلیارد تومان موافقت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر زائران اربعین مرز مهران را برای تردد انتخاب می کنند، ۵۰ درصد این ردیف بودجه اربعین به استان ایلام اختصاص می یابد و ۵۰ درصد آن متعلق به ۲ استان کرمانشاه و خوزستان است.

استاندار ایلام همچنین به مقوله استمهال بدهی های کشاورزان استان در اثر خشکسالی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه ایلام سال گذشته به عنوان استانی که دچار خشکسالی شد، مورد تایید قرار گرفت، وام های بخش کشاورزی که سررسید بدهی آنها از تاریخ مهرماه ۹۶ لغایت اسفندماه ۹۷ است شامل بخشودگی می شود و در این زمینه باید به سرعت نسبت به اجرای آن اقدام شود.

کد خبر 4521537

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی استاندار ایلام قاسم سلیمانی دشتکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ داریوش امانی در نشست هماهنگی اربعین حسینی مرز مهران اظهار داشت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری بویژه ترمینال برکت و پایانه شهید سلیمانی، سایبان‌ها ، دوربین‌ها و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران در استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم اربعین امسال را با کیفیت‌تر از سال گذشته برگزار کنیم افزود: پیگیر واردات اتوبوس با توجه به کمبود ناوگان هستیم چرا که در حوزه حمل و نقل غیر از ایام اربعین برخی استان‌ها مثل ایلام با مشکل مواجه هستند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه عنوان کرد: سال گذشته بصورت میانگین بیشترین معطلی زائران برای انتقال ۲ ساعت بوده که امسال تلاش میکنیم این میانگین کاهش یابد.

امانی همچنین اضافه کرد: امسال با دولت عراق مذاکرات خوبی برای استقبال از سایر مرز‌های زمینی کشور غیر از مرز مهران انجام شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین