Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمد آذرکیش روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه زنی جوان در تیرماه سال 1393 و فرار قاتل از صحنه جرم بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد خانمی 17 ساله که تبعه خارجی است در پی اختلافات قبلی با برادرش در شب حادثه با اسلحله کلت کمری به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سراوان گفت: کارآگاهان پلیس با تحقیقات اطلاعاتی روز گذشته قاتل فراری را در یکی از مناطق زاهدان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی بیان کرد: متهم به قتل در تحقیقات اولیه به قتل خواهرش در پی اختلافات قبلی اعتراف کرد.
سرهنگ آذرکیش با اشاره به معرفی متهم به قتل به دادسرا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم را بر هر چیزی ترجیح داده و با هرکسی که بخواهد امنیت و آرامش شهروندان را برهم زند برخورد قاطع خواهد کرد.
9923**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امنیت و آرامش جرم قتل نظم و امنیت نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام