Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :هیچ مدیری حق ندارد جلوی چشم مردم فرزندش را با خودروی پلاک قرمز به مدرسه ببرد و اگر مدیری فهم ‌و درک این مسئله را ندارد اشکال ساختاری از نظام نیست. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه با وجود همه توطئه‌ها از قبیل حرکات تجزیه‌طلبانه، جنگ هشت ساله، ترور‌های ناجوانمردانه و تشدید تحریم‌ها به بهانه برنامه‌های هسته‌ای، اجازه اینکه ما بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم را نداد اما با این حال دستاوردهای انقلاب در طول 40 سال قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هجمه و موج رسانه‌ای علیه نظام در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، افزود: ما وظیفه داریم این هجمه‌ها را خنثی کنیم که شاکله اصلی این خنثی‌سازی این است که در رابطه با خدمات نظام و انقلاب به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کسی بخواهد امید را از دل مردم بگیرد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است، گفت: ما باید به ملت‌مان اعتمادبخشی کنیم که این موضوع در رفتار ما مدیران تحلیل پیدا می‌کند.

وی خواستار برجسته‌سازی کارآمدی‌های نظام توسط مدیران شد و عنوان کرد: ما در طول 40 سال توفیقات زیادی در بحث‌های مختلف نظامی، علمی، نانو و غیره داشته‌ایم اما دشمن به دنبال القای ناکارآمدی است و برای مقابله با این توطئه‌ دشمن ما وظیفه داریم کارآمدی‌ها را به مردم منقل کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقویت همگرایی و وحدت ملی را در شرایط کنونی ضروری دانست و بیان کرد: هرگاه ملت ما در کنار هم بودند دشمن نتوانسته در طراحی توطئه‌ به توفیق برسد اما هرگاه وحدت ملی ما خدشه‌دار شده بستر و نفوذی برای بهره‌گیری دشمن ایجاد شده است.

احمدی با بیان اینکه دولت وظیفه خود می‌داند بستر همدلی و همراهی را فراهم کند، گفت: دشمن توان خود را در حوزه اقتصادی روی گروه‌های آسیب‌پذیر قرار داده و طراحی هدفمند دشمن شناسایی این گروه‌ها و ایجاد تنش اجتماعی از طریق امواج رسانه‌ای است که بر این اساس، مدیران باید این گروه‌ها را در حوزه کاری خود شناسایی کرده و اجازه ندهیم در این بسترها تنش اجتماعی ایجاد شود.

وی ابراز کرد:دستاوردهای نظام در بسیاری عرصه‌ها افتخارآمیز بوده اما برخی مسائل از جمله برخی پروژه‌ها وجود دارد که فرسایشی شده و مردم ناراضی هستند که مدیران ما باید علت فرسایشی شدن این پروژه‌ها را برای مردم توضیح دهند.

واکنش استانداری کهگیلویه و بویراحمد به اعلام اسامی مفسدان کلاندادستان تهران: برخی مسئولان از اعلام منافذ وقوع فساد ناراحت می‌شوند/670 نفر ممنوع‌الخروج شدند/"حصر" باقی‌ استجهانگیری در کرمان: نظام اسلامی را از رانت و فساد پاک می‌کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم خدمات نظام را می‌دانند اما توقع سرعت و کارآمدی بیشتری از ما دارند، گفت: اطلاع‌رسانی ما در زمینه خدمات نظام مواردی باشد که بر کیفیت زندگی مردم تاثیر ملموس داشته است و آمارهای تکراری ندهیم.

احمدی با اشاره به اینکه مردم این روزها دلشان می‌خواهد دارند صدایشان شنیده شود، عنوان کرد: برای شنیدن صدای مردم باید فاصله مردم و مسئولان کم شود، هیچ مدیری حق ندارد جلوی چشم مردم فرزندش را با ماشین پلاک قرمز به مدرسه ببرد و اگر مدیری فهم ‌و درک این مسأله را ندارد اشکال ساختاری از نظام نیست.

وی با تاکید بر اینکه مسئول جمهوری اسلامی باید در تراز عامه مردم حرکت کند، گفت: با چنین حرکتی این موضوع به ذهن مردم متبادر  می‌شود که این مدیر چه حق و امتیازی دارد که در روز روشن از امکانات بیت‌المال استفاده می‌کند و همین امتیازات است که فرزندان مسئولان را آقازاده بار می‌آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار بهبود ارتباط مدیران با رسانه‌ها شد و افزود: ما باید همواره خودمان را در معرض قضاوت مردم و رسانه‌ها قرار دهیم و واقعیت‌ها را به رسانه‌ها بگوییم.

احمدی به بحث صیانت از حقوق شهروندی و میز خدمت اشاره داشت و بیان کرد: متاسفانه بازدیدها از برخی دستگاه‌ها نشان داده که اهتمام لازم را در این زمینه ندارند برخی دکور و میز نمایشی گذاشتند و برخی نیز کارکنان رسوب شده خود را پشت میز خدمت قرار داده‌اند این در حالی است که باید کارشناس تحصیل کرده مسلط به آی‌.تی و برای هر بخش یک کارشناس متخصص مسلط به آن حوزه پشت میز خدمت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به هیچ دستگاهی امتیاز جشنواره شهید رجایی را نمی‌دهیم مگر اینکه بحث میز خدمت را به خوبی اجرا کرده باشد، ابراز کرد: باید کمتر از 10 روز و در حادترین زمان تا 20 روز پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم توجه به شاخص‌های نتیجه‌گرا و پیامدگرا، گفت: استانداری را با 70 نفر می‌توان اداره کرد و نیازی نیست 200 نفر بیاوریم و ماهیانه به آن‌ها حقوق دهیم.

احمدی عنوان کرد: همه باید مقید به قانون باشیم، با فساد اداری باید مبارزه کنیم و بسترها را برای سالم‌سازی فضای اداری فراهم کنیم اما نباید در این زمینه دچار افراط و تفریط شویم.

وی با بیان اینکه باید منابع سهم استان‌ها را از طریق بانک‌ها به مردم بدهیم، ادامه داد: اگر همه چیز را قفل کنیم و هر روز دستگاه‌های امنیتی یک سری از مدیران دستگاه‌های اجرایی را ببرند و سین جیم کنند این موضوع دل و جرات انجام کار را از مدیران می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم همواره اعتدال را رعایت کنیم، گفت: هیچکس مخالف مبارزه با فساد نیست اما یک رویه منطقی کمک می‌کند که هم روند خدمت‌رسانی را داشته باشیم و هم با فساد مبارزه کنیم.

احمدی بیان کرد: قبلاً بانک‌های ما بی‌بهانه جلوی پرداخت تسهیلات به مردم را می‌گرفتند و امروز هم وقتی این شرایط را می‌بینند برای اینکه آن‌ها را شبانه تحقیرانه جایی نبرند و یا فردا زیر تیغ پاسخگویی نروند، می‌گویند چرا خودمان را به دردسر بیندازیم.

انتهای پیام/

R41452/P4001/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد