Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک هشتم پایانی جام ملت های آسیا با دیدار دو تیم عراق و قطر خاتمه یافت و هشت تیم راه یافته به دور بعد مشخص شدند. قصد داریم تصاویر منتخبی از هواداران و حواشی بازی های جام هفدهم که شاید کمتر دیده باشید، را به شما نشان دهیم.

طرفداری - با انجام هشت بازی، مرحله یک هشتم پایانی جام ملت های آسیا نیز خاتمه یافت و تیم های ایران، قطر، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، ویتنام، چین و اماراتِ میزبان به دور یک چهارم نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک هشتم این رقابت ها، 17 گل زده شد که تابدین جای مسابقات در مجموع، 113 گل در 44 بازی به ثمر رسیده که آمار 2.57 گل برای هر بازی به ثبت رسیده است.

در هر تورنمنت بزرگی حضور هواداران فوتبال در استادیوم های محل برگزاری، از جذابیت های مهم آن شناخته می شود. مسابقات اماراتِ 2019 هم از این قائده مستثنی نبود و طرفداران فوتبال با فرهنگ ها و رسم و رسوم های خود جلوه زیبایی را به این رقابت ها بخشیدند. با این مقدمه کوتاه، قصد داریم در پایان هر مرحله از این مسابقات، تصاویر منتخبی از هواداران و حواشی بازی های جام هفدهم که شاید کمتر دیده باشید، را خدمت شما ارائه دهیم.

دور یک هشتم پایانی

در اولین بازی از دور یک هشتم، دو تیم اردن و ویتنام به مصاف یکدیگر رفتند که در عین ناباوری، این ویتنام بود که پس از تساوی 1-1 موفق شد در ضربات پنالتی با حساب 4-2 اردن را شکست داده و راهی دور یک چهارم شود.

اردن 1(2)-(4)1 ویتنام

در دومین بازی، تایلند و چین به مصاف هم رفتند که چین با تعویض های طلایی مارچلو لیپی، موفق به شکست 2-1 تایلند شد.

تایلند 1-2 چین

در حساس ترین بازی این مرحله، تیم ملی کشورمان به مصاف عمان رفت که در پایان با دو گل علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه موفق شد، عمانِ پیم فربیک را شکست دهد و به جمع هشت تیم پایانی بپیوندند.

ایران 2-0 عمان

سامورایی ها چهارمین تیمی بودند که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. آن ها با یک گل، عربستان سعودی را شکست دادند تا در روزی که در بسیاری از آمارها از حریف عربی خود عقب بودند، ولی با اقتصادی ترین شیوه ممکن به دور بعد راه یابند.

ژاپن 1-0 عربستان

مدعی عنوان قهرمانی در یک بازی سرد و خسته کننده، تنها در ضربات پنالتی توانست ازبکستانِ هکتور کوپر را شکست دهد تا به مرحله یک چهارم راه پیدا کند.

استرالیا 0(4)-(2)0 ازبکستان

اماراتِ میزبان در یک بازی پرحرف و حدیث و به سختی توانست در وقت های اضافه با حساب 3-2 قرقیزستان را از پیش رو بردارد. روی بد فوتبال خود را به این تیم شایسته آن جایی نشان داد که آن ها سه بار تیرک دروازه اماراتی ها را لرزاندند.

امارات 3-2 قرقیزستان

کره جنوبی با سختی و با نتیجه 2-1 توانست بحرین سخت کوش را شکست دهد و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات صعود نماید.

کره جنوبی 2-1 بحرین

به آخرین بازی مرحله یک هشتم پایانی می رسیم که قطر در یکی از زیباترین بازی های این دوره از رقابت ها، توانست عراق را با تک گل بسام الراوی شکست دهد و به عنوان آخرین تیم، راهی دور یک چهارم شود.

قطر 1-0 عراق

تصاویر منتخب دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019

تصاویر منتخب دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019

تصاویر منتخب دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان یک‌بازی و تایلند و تاجیکستان دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ به‌میزبانی تایلند) روز گذشته پیگیری شد و در نهایت چهار تیم ملی فوتسال تاجیکستان، ایران، تایلند و ازبکستان با عبور از افغانستان، قرقیزستان، عراق و همچنین ویتنام به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۶ ازبکستان را نیز کسب کنند.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا:

تاجیکستان ۲ - افغانستان ۱
ایران ۶ - قرقیزستان ۱
تایلند ۳ - عراق ۲
ازبکستان ۲ - ویتنام ۱

برنامه مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به شرح زیر است: جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه: تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ایران؛ ساعت ۱۷:۳۰

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا حکم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ را هم دارد و ازبکستان به عنوان میزبان جام‌جهانی به‌طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده و تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

تیم‌های ملی بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه دیدارهای پلی‌آف را برگزار خواهند کرد که برنامه این دیدارها به‌شرح زیر است:

عراق - افغانستان ویتنام - قرقیزستان کد خبر 747888

دیگر خبرها

  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی