Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@20:43:05 GMT

مشارکت همراه اول در تامین آب شرب مردم آبادان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۲۲۹

مشارکت همراه اول در تامین آب شرب مردم آبادان

امتداد-همراه اول و آب و فاضلاب آبادان جهت برطرف کردن مشکل تأمین آب شرب تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش امتداد به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز چهارشنبه سوم بهمن ماه طی مراسمی در شهرستان آبادان «همراه اول» و «اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان» جهت تأمین آب شرب مردم این شهرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این تفاهم نامه که به امضاء شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات اپراتور اول و علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان رسید، قرار است در راستای مسوولیت اجتماعی با کمک بلاعوض همراه اول یکدستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۳۵۰ مترمکعب در روز تهیه و جهت کمک به تأمین آب شرب به مردم شهرستان آبادان اهدا شود.

true برچسب ها : آبادان , امتداد نیوز , همراه اول- آب شرب true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: آبادان امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم