Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@13:53:12 GMT

برپایی 40 درمانگاه تخصصی در جشن 40 سالگی انقلاب

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۴۸۰

برپایی 40 درمانگاه تخصصی در جشن 40 سالگی انقلاب

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرخ بهارلویی، رئیس بسیج جامعه پزشكی استان فارس در جمع مسئولان کانون‌ها و دفاتر بسیج جامعه پزشکی این استان گفت: بر اساس برنامه‌های تدوین شده، چهل درمانگاه، با ارائه خدمات تخصصی و به‌همت متخصصان بسیج جامعه پزشکی، به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برپایی یک بیمارستان صحرایی در منطقه چهارطاق شهرستان رستم و ارایه خدمات درمانی به جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر در این ایام، گفت: در این بیمارستان به مدت سه روز در بیش از ۲۰ رشته تخصصی، خدمات درمانی، ویزیت رایگان، اعمال جراحی سرپایی و اعمال پاراکلینیکی مانند سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایش های پزشکی به مراجعان ارائه می‌شود.
بهارلویی از تلاش مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج جامعه پزشکی استان فارس برای برپایی کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در این بیمارستان صحرایی خبر داد و اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت، طی دو هفته بیماران مزمن و حادی که به تخصص‌های مختلف نیاز دارند، به کمک شبکه بهداشت و درمان و سامانه سیب شناسایی و غربالگری می‌شوند؛ پزشکان عمومی نیز از سوی بسیج جامعه پزشکی به مناطق صعب‌العبور اعزام می‌شوند تا خدمات درمانی را به مردم این مناطق ارائه كنند.
رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس با تأکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: تلاش دشمن این است که با استفاده از فضای مجازی و ایجاد یک فضای روانی مخدوش، دستاوردهای انقلاب را زیر سئوال برده و کمرنگ جلوه دهد تا یأس و ناامیدی بین مردم ایجاد کند؛ در این فضا خطر نادیده گرفته شدن دستاوردهای کلان انقلاب و بزرگنمایی مشکلات کوچک و اُفت و خیزها ایجاد می‌شود.
بهارلویی تاکید کرد: یکی از وظایف تمام نیروهای ارزشی و انقلابی این است که بتوانند در فضای مجازی ارائه خدمت کرده و دستاوردهای چهل ساله انقلاب و نظام را معرفی کنند.
وی با اشاره به فعالیت فرهنگی بسیج جامعه پزشکی استان فارس در ایام دهه فجر، گفت: در بحث کارهای فرهنگی اقداماتی مانند ارائه گزارش دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با دوران پیش از انقلاب، برگزاری نمایشگاه، توزیع پوستر، پمفلت و بنر، ارائه گزارش فعالیت‌های مغرضانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، پخش تصاویر و فیلم‌های مربوط به دهه فجر، سخنرانی ائمه جماعت دانشگاه و تبیین دستاوردهای انقلاب بین نمازهای روزانه در واحدهای مختلف دانشگاه پیش‌بینی شده است.
بهارلویی گفت: برگزاری مسابقات شعر، نقاشی و مقاله‌نویسی برای کارکنان دانشگاه، پخش نماهنگ بیانات مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه، برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف بصیرت‌افزایی و روشنگری در حوزه‌های تابعه دانشگاه، اجرای برنامه‌های هنری با در نظر گرفتن دهه فاطمیه و همچنین حضور مسئولان، پزشکان، کارکنان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های مدنظر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي درمانگاه تخصصي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ماده واحده «انتخاب نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت‌های عالی تجدیدنظر وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ 8 اسفند 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ شد:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه آزاد اسلامی

«ماده واحده- در اجرای بند ۵ ماده ۲ مصوبه تجمیعی- تکمیلی «خروج تصمیمات و آرای صادره از هیأت‌ها و کمیته‌های تخصصی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان سنجش آموزش کشور و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی در خصوص امور و شئون علمی، آموزشی و پژوهشی از شمول صلاحیت دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی و تشکیل هیئ‌های عالی تجدیدنظر» (مصوب جلسه ۸۹۵ مورخ 10 بهمن 1402 شورای عالی انقلاب فرهنگی) و با استناد به تبصره ۲ این مصوبه؛ محمدرضا مخبر دزفولی به‌عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت‌های عالی تجدیدنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی، ابقا و سید سعیدرضا عاملی به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت عالی تجدیدنظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انتخاب می‌شوند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • نهاد‌های غیر تخصصی برای جامعه پزشکی تصمیم گیری نکنند
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در رشته‌های مورد نیاز
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان