Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:36:22 GMT

مجموعه مستند ۴۰ چراغ در گرگان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۳۸۸

مجموعه مستند ۴۰ چراغ در گرگان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از مجموعه مستند موشن گرافی «چهل چراغ» عصر چهارشنبه با حضور جمعی ازمسئولان استانی در گرگان برگزار شد.

رئیس حوزه هنری گلستان در این مراسم گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب با تمام هجمه ها از هفت خانی عبور کرده که دیگر کشورها توان عبور از یک خان آن را هم نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی محمدنژاد اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد جمعیت ایران، انقلاب اسلامی و حماسه مردم در سال ۱۳۵۷ را ندیدند و بیش از ۵۳ درصد جمعیت هم دوران دفاع مقدس را ندیدند و درک نکردند، امسال که سال پختگی انقلاب اسلامی است نیاز به روشنگری در این زمینه داریم.

وی با اشاره به تهیه مستند چهل چراغ بیان کرد: هنرمندان گلستان با نگاه فراگیر، کار و اثری فاخر را به مرحله تولید رسانده اند و به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب مجموعه مستند موشن گرافی به نام «چهل چراغ» را در چهل قسمت تولید کرده اند.

رئیس حوزه هنری گلستان ادامه داد: این موشن گرافی در بازه های زمانی یک دقیقه ای تولید شده تا به راحتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نشر پیدا کند.

وی گفت: این موشن گرافی توسط میلاد عابدی و با همکاری حوزه هنری استان ساخته شده است.

کد خبر 4522042

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری گلستان گرگان موشن گرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی