Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:10:39 GMT

بنی‌تمیم: فدراسیون‌کشتی متولی کشتی‌پهلوانی است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۶۴۹

بنی‌تمیم: فدراسیون‌کشتی متولی کشتی‌پهلوانی است

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: کشتی پهلوانی همچنان زیر نظر فدراسیون کشتی فعالیت می کند.

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، حمید بنی تمیم با بیان این مطلب افزود: کشتی پهلوانی از چند سال گذشته طبق یک تفاهم نامه زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفت و ما در سال های اخیر فعالیت زیادی برای احیای این رشته انجام داده‌ایم.

 

وی ادامه داد: چند هفته قبل رقابت های بزرگسالان پهلوانی را در کرج برگزار کردیم و از امروز هم مسابقات نوجوانان و جوانان پهلوانی قهرمانی کشور در مراغه آغاز شده است که این موضوع تایید کننده این مسئله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی تمیم خاطرنشان کرد: در جلسه ی که با حضور احمدی معاون محترم وزیر ورزش، آقای اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آقای جوهری رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ی برگزار شد، بنده اعلام کردم که موضوع واگذاری کشتی پهلوانی بحث کلانی است که سرپرست نمی تواند در این  مورد تصمیم گیری کند و طبق صورت جلسه مقرر شد بحث واگذاری کشتی پهلوانی به فدراسیون ورزش های زورخانه ای به بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی موکول شود.

حمید بنی تمیم کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید بنی تمیم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!