Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست هم اندیشی و همفکری اصحاب رسانه با فرماندار، دادستان و رئیس دادگستری تربت جام برگزار و در ابتدای این کارگاه فرماندار شهرستان با بیان این مطلب که خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت های مهم خبری واقع گرایی و جامع نگری و تزریق روح امید و نشاط در جامعه است به طوری که مردم از اصل نظام و آرمان های آن روی نگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرتضی حمیدی»افزود: با آغوش باز نقدهای سازنده را می پذیریم، اما نقد بایستی به گونه ای طرح موضوع شود که گویی پیشنهاد دهنده هستی، نه این که نشر مطالب و خبرها بار حقوقی ایجاد کند.

وی به دیدار فرمانداران با استاندار خراسان رضوی اشاره و اذعان داشت: رویکرد ما به طبع استانداری، یک جناح آن هم "جناح خدمت" با تلاش مضاعف در حوزه اقتصادی و آرامش جامعه و بی اثر کردن هجمه های مختلف دشمن است.

در ادامه این کارگاه هم اندیشی؛ «قنبری» دادستان و«عارفی نیا» رئیس دادگستری این شهرستان ضمن تبادل نظر با اصحاب رسانه، مطالب مبسوطی در خصوص اهمیت و جایگاه حرفه خبرنگاری ومخاطرات آن و نیز لزوم شناخت قانون مطبوعاتی و مصادیق مجرامانه آن در فضای مجازی و جراید مکتوب اشاره و با توجه به انتخابات مجلس در سال آینده و تلفیقی بودن این شهرستان در کمک کردن به امنیت روانی جامعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم ومسئولان تاکید داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم