Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 

جالب اما اینکه این نگرانی‌ها در دل مربی پرسپولیس جایی ندارد. کریم باقری گفته که حتی اگر بیرانوند میلی به ماندن نداشته باشد، پرسپولیس گزینه‌های خوبی برای جانشینی او دارد و منظورش، دو دروازه‌بان دیگری است که در تیم برانکو تمرین می‌کنند و قطعا جای بیرانوند را نمی‌توانند پر کنند: «عملکرد بیرانوند در جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام ملت‌ها و لیگ برتر حاصل تلاش و پشتکارش بوده و به هر جایگاهی که رسیده و خواهد رسید، حقش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای این عملکرد او خیلی خوشحالم. یک دروازه‌بان خوب، نصف تیم است و نقطه اتکای مدافعان و سایر اعضای تیم. امیدوارم بیرانوند به فوتبالش در یک تیم خوب اروپایی ادامه دهد. البته او فعلا باید فقط تمرکزش به جام ملت‌ها باشد. ما در پرسپولیس دروازه‌بان‌های خوبی داریم که اگر بیرانوند ترانسفر شود می‌توانند از این موقعیت استفاده کرده و جایگزین او شوند.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کریم باقری لیگ برتر پرسپولیس جام جهانی کریم باقری لیگ برتر لیگ قهرمانان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!