Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر محمد مورخ گفت: بدنبال انتقال جوان 36 ساله اهل و ساکن بخش مرکزی میناب که بر اثر نزاع و درگیری دچار تروما ی ناحیه  گونه ها و زبان با چاقو گردیده بود توسط دکتر یونس ابراهیم زاده جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب تحت عمل جراحی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیم زاده افزود : این بیمار که با سطح هوشیاری پائین و خونریزی فعال به اورژانس بیمارستان مراجعه نموده بود با قید فوریت به اتاق عمل منتقل شد و توسط دکتر امید ابراهیم پور متخصص بیهوشی پس از لوله گزاری تراشه تحت عمل ترمیم ضایعه ایجاد شده قرار گرفت.

متخصص جراح گوش و حلق و بینی بیان کرد : این بیمار که بر اثر ترومای چاقو به گونه چپ، زبان و کف دهان و از گونه چپ به سمت خارجی زبان سمت راست خورده بود  در 3 نوبت تحت عمل زیر زبان و بستن عروق زبان (شریان لینگوال)  قرار گرفت.

این بیمار پس از یک هفته بستری در بخشهای مراقبتهای ویژه آی .سی.یو و جراحی مردان با حال عمومی خوب ترخیص گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان جراحی عمل جراحی مردان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان