Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای ۴۰ محفل محوری قرآنی همراه با تفسیر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد استان زنجان خبر داد.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متعددی از سوی این سازمان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شرایط حساس کنونی کشور اشاره کرد و گفت: به همین منظور بایستی با همراهی هیئت های مذهبی فضای فرهنگی و دینی در کشور حاکم شود.

 

وی با یادآوری نقش هیات های مذهبی در تعمیق و تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی و توسعه باورهای دینی خاطرنشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح ویژه ایران ۱۴۴۰، پویش ویژه کتاب‌خوانی دفاع مقدس، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها و برگزاری شب شعر اجرا می شود.

 

به گفته حجت الاسلامی صفی یاری، به همین مناسبت۴۰ محفل محوری قرآنی همراه با تفسیر قرآنی در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

 

این مقام مسئول از اجرای جشنواره خانواده قرآنی و جشنواره رسانه در استان زنجان خبر داد و گفت: طرح بصیرت در ۵۰۰ روستای استان زنجان برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی مداحی در عصر انقلاب اسلامی، برگزاری همایش عمومی فجر، اجرای طرح «هر ایرانی، یک پرچم» و اجرای طرح ویژه نسل نو و طرح روایان انقلاب کار مشترک حوزه و دانشگاه از دیگر برنامه های دهه فجر است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع حضرت زهرا س ایام الله دهه فجر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تبلیغات اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسوولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»