Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: یکی از نشانه‌های نارضایتی جامعه صهیونیستی از نتانیاهو، موج سنگین مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی است. مهاجرین یهودی در سرزمین‌های اشغالی با وعده و وعیدهای بسیار به این سرزمین کوچ کرده بودند. عماد نجار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تهدیدات بی‌اساس نتانیاهو نسبت به ایران و سوریه بیان کرد: نتانیاهو در دوران مسئولیت خود تاکنون، اقدامات نابخردانه متعددی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از اصلی‌ترین و ناشایست ‌ترین اقدامات نتانیاهو، حمله کمتر از دو روزه او به غزه بود. سیستم دفاعی مقاومت فلسطین، شرایط را به گونه‌ای رقم زد که رژیم صهیونیستی مجبور به متوقف کردن عملیات‌هایش در باریکه غزه شد و این شکست، یک باخت مفتضحانه برای رژیم صهیونیستی بود.
نجار در ادامه یادآور شد: همین جنگ و نیز اعلام آتش بس از سوی نتانیاهو باعث افزایش اختلافات در کابینه سیاسی رژیم صهیونیستی و در پی آن استعفای لیبرمن شد. عدم تدبیر نتانیاهو در سیاست‌های اتخاذی، همواره باعث بروز شکست‌های مفتضحانه برای رژیم صهیونیستی شده است.
کارشناس مسائل غرب آسیا اضافه کرد: تهدیدات نتانیاهو برای تهییج افکار عمومی و ایجاد فضایی برای برگزاری انتخابات زود هنگام است. نتانیاهو با تهدیدات پوچ خود قصد دارد یک اعتماد به نفس کاذب در جامعه صهیونیستی ایجاد کند. که واضحا مشخص است آنها دید خوبی نسبت به سیاست‌های نتانیاهو ندارند.
وی گفت: یکی دیگر از نشانه‌های نارضایتی جامعه صهیونیستی از نتانیاهو، موج سنگین مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی است. مهاجرین یهودی در سرزمین‌های اشغالی با وعده و وعیدهای بسیار به این سرزمین کوچ کرده بودند نه برای تحمل جنگ، صدای آژیر و حملات موشکی.
نجار با اشاره به انجام مهاجرت معکوس یهودیان در سرزین‌های اشغالی عنوان کرد: تهدیدات نتانیاهو علیه ایران و سوریه برای آرام کردن افکار عمومی وتهییج مردم خود برای شرکت در انتخابات آتی در سرزمین‌های اشغالی است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی لیبرمن کابینه سیاسی سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی

نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: نیرو‌های مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی