Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-دومین شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت کارتی جهان به دلیل نقض قوانین بانکی اروپا بیش از ۵۷۰ میلیون یورو جریمه شد.

به گزارش  اسپوتنیک، مسترکارت به دلیل آن چه محدود کردن واحدهای تجاری از شرایط بهتر پیشنهاد شده توسط بانک‌ها در بازار واحد اروپایی نامیده شده است توسط اتحادیه اروپا مبلغ ۵۶۶ هزار یورو جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد: هنگامی که کارمزد بر تراکنش سال ۲۰۱۵ معرفی شد، تعرفه‌ها در کشورهای مختلف اروپایی با یکدیگر متفاوت بود و در نتیجه خرده فروشان در کشورهای با کارمزد بانکی بالا نمی‌توانستند از کارمزدهای پایین‌تر بانکی که در کشورهای دیگر اروپایی ارائه می‌شد استفاده کنند. مسترکارت با استفاده از این موضوع، بالاترین کارمزد را از مشتریان خود دریافت کرده است.  

کمیسیون اروپا گفته است مسترکارت تا دسامبر ۲۰۱۵، ماده ۱۰۱ پیمان اروپا را نقض کرده است که مطابق آن هیچ شرکتی حق ندارد تصمیمات یا اقداماتی اتخاذ کند که موجب جلوگیری یا محدودیت رقابتی در بازار واحد اروپایی شود. 

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ یوونتوس و رئال مادرید به مصاف هم رفتند که میزبان ایتالیایی با گل های آلوارو موراتا و کارلوس توز، 2-1 از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت. کریستیانو رونالدو نیز تک گل رئال مادرید در این مسابقه را به ثمر رساند.

دانلود (35MB)

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد