Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:28:14 GMT

داورزنی: از کیهانی گله دارم

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۷۶۹

داورزنی: از کیهانی گله دارم

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از کیهانی گله دارم که انفعالی تصمیم گیری می کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی در مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی گفت:  در ۴۰۰ سال پیش در زمانی که تمدن قابل توجهی وجود نداشت مردم ایران قدرتمند بودند. در کشورهای خاورمیانه ایران با هیچ کشوری قابل قیاس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران دارای تمدن خاصی است. اگر از خود انتطار داریم حرف برای گفتن داشته باشیم برای همین تاریخ و تمدن است. از روزی که انقلاب کردیم تاکنون در حال فشار و بحران بودیم، اما در خیلی موارد رشد داشتیم. در دهه اول انقلاب هر روز با یک بحران مواجه بودیم.

وی ادامه داد: کشور ما فقیر نیست و فقط باید درست مدیریت شود. کشوری که منابع زیادی دارد نمی تواند بگوید فقیر است. ورزش الان با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست. در این ۴۰ سال اولین های زیادی در بخش بانوان و مردان داشتیم. در کبدی، کاراته، ووشو، تکواندو و ..  موفق بودیم، آن هم در شرایطی که هر روز بحران هم داریم. والیبال الان کشور را با قبل از انقلاب نمی توان قیاس کرد. ورزشکاران خوبی در دوومیدانی داریم مثل حدادی، تفتیان، کیهانی که با مشکلات به عناوین خوبی رسیدند که با همدلی بهتر هم خواهد شد. نقاط مشترک زیادی وجود دارد ولی هدف یکی و سربلندی کشور است.

داورزنی گفت: من از کیهانی گله دارم که چرا باید انفعالی تصمیم بگیرد. خیلی ها دوست ندارند که ما سربلند باشیم و در آسیا کرسی داشته باشیم. خبرنگار فراری در مورد همه چیز اظهار نظر می کند و پولش را از بیرون کشور می گیرد. یک بار شده که از قهرمانان ما تعریف کنند؟ دم از  ایران هم می زنند. مگر قرار است که ببینیم ضد انقلابی ها چه می گویند و ما همان را انجام دهیم. مطمئن باشید که دشمنان دوست ندارند با هم رفاقت کنید و وحدت داشته باشید و بر طبل نفاق می کوبند. آنها می خواهند نا امیدی را در کشور ترویج دهند. در آستانه ۴۰ سال انقلاب هستیم و وحدت و همدلی است که باعث رشد می شود.

معاون ورزش قهرمانی افزود: نژاد پرست نیستم اما به عنوان فردی که در مسئولیت های مختلف بودم و دنیا را دیده ام می گویم که افتخار است که برای این کشور خدمت کنیم. در همه رشته ها اختلاف نظر وجود دارد ولی باید برای المپیک و رشته های دیگر برنامه ریزی کنیم. روسا متعلق به خود نیستند و باید برای رشته ها تصمیم بگیرند و انفعالی تصمیم نگیرند. جلسه خوبی بود که همه نقطه نظرات را شفاف گفتند. رییس فدراسیون بدون کمک شما روسای هیات ها و پیشکسوتان نمی تواند به اهداف برسد. فدراسیون مجموعه پیشکسوتان را شب گذشته جمع کرد و تقدیر شدند که کار ارزشمندی بود.

داورزنی در انتها گفت: بازی ایران و چین را پیش رو داریم که امیدواریم تیم ملی باز هم از سد چین بگذرد و باعث خوشحالی مردم شود.
این خبر تکمیل می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد

سردار فدوی خطاب به اسرائیل گفت: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات وعده صادق مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمن از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • چشمه‌ای کیهانی که فضا را با موادی معادل ۵۰ میلیون برابر جرم خورشید آلوده می‌کند
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند